lägg gärna in bild på den sen när du monteratMT-0S kåpa på gång strax. Kommer bli trevligt.
lägg gärna in bild på den sen när du monterat
Jag köpte batteri på Batteripoolen för 719:- funkar perfekt, UNDVIK Biltemas batterier!Finns det nåt batteri på biltema som passar till min mt-01 05?
Tips: Varta AGM Batteri, se Duros inlägg i den här tråden 110524-26.Finns det nåt batteri på biltema som passar till min mt-01 05?
Jag köpte batteri på Batteripoolen för 719:- funkar perfekt, UNDVIK Biltemas batterier!
http://www.batteripoolen.se/ProductInfo.aspx?ProductID=429
Varför ska man undvika biltemas batteri? Har bara testat det i skotern vilket fungerar utmärkt, då är ju även den miljön hårdare än i en hoj.
Pap, tack för ditt svar.
Ett förtydligande: i förhållande till huvuddelen av bilderna på denna tråd är grenröret/skyddet mer gulbrunaktiga, och detta på en hoj som endast har gått ca 350 mil. Min bästa gissning är att hojen mestadels gått kortare sträckor i Stockholm med en relativt hög motortemperatur till följd. Har ni någon annan ide om orsaken som kan vara bra att veta om innan ett eventuellt köp? Föresten, var kan man få tag i nya skyddsplåtar till grenröret? Någon som har en ide om vad sådana kan kosta? Tacksam för alla kloka inspel.
Håller med om att det blev mycket snyggare än jag trott, men jag gillar fartvinden så jag avstår.Mycket snyggt Viktor!
Är inte mycket för kåpor men med ett sådant slutresultat blir man bra sugen!
Var ute och mätte fick det till 50mm uppe och 56mm nereDå har man hunnit med att skrota hojen också. Blev en dikeskörning den 12/8 på eftermiddan när jag och en kompis var ute och körde. Solen i ögonen, trött, ouppmärksam och missbedömde kurvan sen sket det sig.
Inlöst nu och får väl pengar till veckan att köpa en ny. Har en fundering tills dess. Vad är det för diameter på gaffelbenen i över- och underkronan på gaffeln? Torde ju vara 50mm eller 52mm uppe men vad är det nere? Funderar eftersom jag eventuellt ska köpa annan gaffel till nya MT:n jag ska köpa.
Tackar på förhand.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |