Köpte ett fairing kit från samma säljare på Ebay, kruxet var att rutan som följde med var helt fel storlek.. Råkade du ut för samma sak med ditt kit? Tips på var man kan hitta en ruta av rätt storlek skulle vara guld värt.
Jag har styrändspeglar, funkar jättebra, bättre sikt än original, mindre armbåge, mindre vibrationer.- Backspeglar, gillar inte riktigt dom som sitter på (orginal) och funderar på att byta. Skulle helst ha några svarta och gärna några som kommer ut lite längre då jag knappt ser bakåt som det är nu utan måste böjja in armarna för att kolla i speglarna.
Hittade några på Ebay som man sätter in i änden på styret och det verkar ju smidigt men dom är rätt små och gör väl MC'n ännu bredare och det verkar väl ganska opraktiskt.
Någon som har sånna och kan ge en liten recension om dom? Eller kanske tipsa om någon sida med speglar, eller så kanske Ebay är att föredra?
Det finns några varianter, köpte mina från http://www.mopedshop.de, dyrt som f-n, hittar inte dom där nu. Finns enklare variant på http://www.gsg-mototechnik.de/. Kan även vara värt att fråga Otto på MTOC (se längst ned).- Dom bakre fotpinnarna. Damen min kollar på mig som om jag vore tokig när jag visade vart hon skulle sitta i framtiden
Skulle gärna vilja sänka dom lite och undrar om det finns någon sida som säljer ngt kit eller annat för att få ner dom "en bit".
Det finns företag som bygger om din sadel eller lägger på nytt överdrag, har sett detta på nätet någonstans, minns inte var.- Sadeln. Har två små hål i sadeln och skulle antingen behöva köpa ett nytt sadelöverdrag eller en helt ny sadel, ävan här skulle jag behöva tips om en sida eller en affär i Sthlm man kan åka till.
FAB lär ha en, googla.- Skulle vilja rensa baken på höjjen, få bort allt plast å gärna få dit ett snyggare bromsljus. Men iom att jag som sagt är usel på detta så skulle jag gärna få lite tips å tricks för hur jag ska gå till väga, finns det färdiga kits att sätta dit som det även finns plats för blinkers och bromsljus på?
Teccdesigns passar rakt av på Yamahastyren, hur det är med andra vet jag inte.Har kollat på speglarna på teccdesign och det är inte riktigt sånna jag vill ha...
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |