wannagofast
Ny medlem
Varför har du "ändrat till orginal" förresten?Har för mig att den var sänkt och moddad sadel Det och tjocka sulor på stövlarna så funkar det nog
Varför har du "ändrat till orginal" förresten?Har för mig att den var sänkt och moddad sadel Det och tjocka sulor på stövlarna så funkar det nog
Varför har du "ändrat till orginal" förresten?
Var får man tag i Sato ljuddämpare här i sverige? Är det nån här som har erfarenhet av dom?
Var får man tag i Sato ljuddämpare här i sverige? Är det nån här som har erfarenhet av dom?
De satt på min hoj när jag köpte den. Bestämde mig för ett par acra innan jag handlade hojen, så jag håller på att kolla runt lite var jag kan handla så billigt som möjligt. Några bra tips kanske ...?
Sato låter lika mulligt som acran på tomgång men blir "vassare" på högre varv (tycker jag). Anledningen till att jag ev. kommer att byta är att jag tänkte rensa upp i rumpan lite. Acran ligger fritt i slutet och Satos sitter i original plastburkarna och jag tänkte plocka bort fläkten.
Någon som är hugad spekulant på Satos-slipon?
För övrigt så räknar jag mig också som "Helsingborgare"
Någon som är hugad spekulant på Satos-slipon?
Vad hadde du tänkt dig för dom?
Hej är på jakt efter en mt 01 begagnad och eventuella hojar finns långt från mina hemtrakter .Har sett några hojar på blocket från firmor i skånetrakten ,funderar på att köpa osett bara efter bilden jag ser på blocket .Ofta har hojarna bara gått under tusen mil så de borde ju vara i gott skick.Internetgirot verkar även vara ett säkert betalningssätt.Vad tror ni om det bör man se hojen i verkligheten eller vågar man chansa osett?
Har aldrig kört någon mt 01:a utan har gått efter ljudet från motorn utseendet och alla positiva resensioner
Efter att gått igenom forum o dyligt så vet jag att hojens karaktär passar migSkulle aldrig köpa en begagnad eller ny hoj utan att se och provköra.
Om det finns flera hojar i Skåne till salu, varför tar du inte tåget ner och tittar och provar. Du måste väl göra resan i a f när du ska hämta den.
Efter att gått igenom forum o dyligt så vet jag att hojens karaktär passar mig
och en som är så pass ny som senast 05 borde ha bra skick.Man kan ju ha otur men men.
Hade tänkt slippa åka den långa vägen funderar någon fraktfirma det går ju tåg långtradare och buss går säkert att få till något bra pris.
Efter att gått igenom forum o dyligt så vet jag att hojens karaktär passar mig
och en som är så pass ny som senast 05 borde ha bra skick.Man kan ju ha otur men men.
Hade tänkt slippa åka den långa vägen funderar någon fraktfirma det går ju tåg långtradare och buss går säkert att få till något bra pris.
Hej är på jakt efter en mt 01 begagnad och eventuella hojar finns långt från mina hemtrakter .Har sett några hojar på blocket från firmor i skånetrakten ,funderar på att köpa osett bara efter bilden jag ser på blocket .Ofta har hojarna bara gått under tusen mil så de borde ju vara i gott skick.Internetgirot verkar även vara ett säkert betalningssätt.Vad tror ni om det bör man se hojen i verkligheten eller vågar man chansa osett?
Har aldrig kört någon mt 01:a utan har gått efter ljudet,vridet från motorn och utseendet och alla positiva resensioner
Ett tips är att du går till din närmsta lokala Yamaha återförsäljare och ber dem ringa Yamaha centralt i sverige och kolla om de har några nya MT av tidigare årsmodell på centralllagret. Jag gjorde det förra året och de hade då en 05:a ouppackad som de sänkte 40 000 från nypris. gav då 94 000 för den med 0 km på mätaren.
Hej skall ut på en 50 milaresa imorgon o kika på en mt-01:a en 05:a med 700 mil på mätaren .Hoppas den är skön på långfärd bara blir det köp kör jag den hem.
Är det någon av er som har koll på var man kan få tag på Acra, förutom Yamahacenter?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|