Välkommen till den lilla skaran av MT-03 åkrare.Wohoo!!! Då har även jag införskaffat mig en MT-03:a . Var och bytte in min XT660R och än så länge ångrar jag mig inte. Riktigt kul är den i kurvorna att köra . En liten undran bara, ni andra som också har en MT-03:a får ni också vid vissa varvtal de här skyddspanelerna som sitter i framkanten av tanken till att vibrera en del så att man hör att dom vibrerar emot något? Kollade lite på det när jag körde och dom vibrerar inte så pass att dom slår i tanken utan måste vara någon annanstans som dom går emot. Har ni andra också märkt detta och har ni gjort någon listig åtgärd till detta?
När jag hade av tanken för att installera PCIII:an så drog jag inte skruvarna ordentligt Det skramlade då en hel del. Det sitter två skruvar samt en bygel för att hålla dem på plats, så jag tror att ljudet kommer därifrån (bygeln alltså...).
Jag har endel släkt och vänner i Helsingborg...Kanske jag tar MT:n ner vid något tillfälle. (det finns ju många goa kurvor runt Helsingborg)