Nu kan jag inte rookie-reglerna exakt men marknadsavdelningen på Yamaha vill nog hellre se Spisen som ersättare.Yuki Takahashi nämns som Rossi's ersättare på Catalunya.
http://www.superbikeplanet.com/2010/Jun/100607v46t3.htm
Nu kan jag inte rookie-reglerna exakt men marknadsavdelningen på Yamaha vill nog hellre se Spisen som ersättare.Yuki Takahashi nämns som Rossi's ersättare på Catalunya.
http://www.superbikeplanet.com/2010/Jun/100607v46t3.htm
Marknadsavdelningen bestämmer inte det. Spies kan inte ersätta Rossi.Nu kan jag inte rookie-reglerna exakt men marknadsavdelningen på Yamaha vill nog hellre se Spisen som ersättare.
Det må vara djärvt men jag tror ändå inte Stoner har den sista mentala pusselbiten för att vinna igen.Sant, men att räkna ut en kille med hans meriter för framtiden är djärvt.
De har nog betydligt mer att säga till om än vad vi tror...Marknadsavdelningen bestämmer inte det. Spies kan inte ersätta Rossi.
det är ju där skon klämmer, ekonomin.
för eg så borde ju inte marknaden ha ett skit med prototypracing att göra,
så fort dom började ta hänsyn till marknaden blev det sämre.
Har inget emot fyrtakt och tycker det borde vara öppet för wankel, tvåtakt och fans hemmabyggda lösningar.
Motogp gräver sin grav nu men inget varar för evigt och ur askan kommer säkert nått bra.
Låter som hämtat direkt ifrån 2006Det må vara djärvt men jag tror ändå inte Stoner har den sista mentala pusselbiten för att vinna
Nu kan jag inte rookie-reglerna exakt men marknadsavdelningen på Yamaha vill nog hellre se Spisen som ersättare.
Fast det handlar mest om hur man tolkar reglerna. Fabriksteamen kan inte ha förare som är rookies. Rookie räknas man som om man har kört färre än nio race, Spies har kört sju race nu och räknas som rookie och kan således inte signas till FIAT Yamaha.De har nog betydligt mer att säga till om än vad vi tror...
Räknas inte Suzuki som fabriksteam eftersom Bautista kör där?
På så vis.Jag tänkte att man kanske fick dispens om fabriksteamet presterar sämre än alla satellitteam i klassen.Vid avsaknad av satellitteam frångås rookieregeln!
Den hette faktiskt så i regelboken ifrån början men då hotade Rizzuki att dra sig ur, så den formulerades om till nuvarande text.På så vis.Jag tänkte att man kanske fick dispens om fabriksteamet presterar sämre än alla satellitteam i klassen.
...
Nu gråter de bara över varför ingen vill leasa deras lägre spec:ade icke fabrikare och race:a med, så de kan få några att köra ifrån. Kawsaki, kom tillbaka - allt är förlåtet!
Någon som vet preliminärt datum Rossi beräknas vara tillbaka?
Dr.Costa skriver att denna skadan tar 4-5 månader att läka.
http://clinicamobile2.gecod.com/it/news.do?task=detail&id=63[/QUOTE Tack för svaret Axxexs!
Garanterat en allvarligare skada som kommer ge bestående men.
Frakturen var öppen satt ganska långt ner (Leden involverad?) och av högenergi typ.
Kanske slutet för världsmästaren
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |