hållundan
Emozione!
Det låter fan gött iallafall.Ny idé, mjölk med julmust och vodka. Nästan så att man är sugen på att testa.
Jag minns när Muu Cola (mjölk med cola-smak) fanns, det var en ganska vidrig upplevelse.
Det låter fan gött iallafall.Ny idé, mjölk med julmust och vodka. Nästan så att man är sugen på att testa.
Jag minns när Muu Cola (mjölk med cola-smak) fanns, det var en ganska vidrig upplevelse.
Jag röstade Cola, inte för att det för mig är någon tradition, eller för att jag har fallit för reklamen, men alternativet Trockadero saknades.
I det avseendet önskar jag faktiskt att jag kunde säga must, för must ÄR traditionellt den svenska jul/påsk drycken
Julmust är bara så jävla äckligt 111oNE!
Vid jul ska det vara must! >fakta
Alltså seriöst.
Detta borde vara en öppen poll och dom som röstar Cola borde bannas på livstid. Eventuellt borde dom få betala högre skatt försäkring också.
Den svenska traditionen är att dricka Julmust och därmed basta. Alternativen öl och snaps finns också men Coca Cola finns inte som alternativ. Detta har till och med Coca Cola märkt. Deras försäljning halveras nämligen i Sverige under December och dom märker en tydlig nergång kring påsken.
Under resten av året köper jag av någon anledning cola men det har faktiskt slagit mig att helt ersätta Colan med must. Grogga med cola gör jag nästan aldrig. Visst kan en Cuba Libre vara gott ibland men då ska det vara mörk rom.
Det borde dock gå med Rom och Must tycker jag.
Dessutom är det ju så att man kan bli haffad av narkotikapolisen om man påträffas med cola.
Jag röstade Cola, inte för att det för mig är någon tradition, eller för att jag har fallit för reklamen, men alternativet Trockadero saknades.
I det avseendet önskar jag faktiskt att jag kunde säga must, för must ÄR traditionellt den svenska jul/påsk drycken
Julmust är bara så jävla äckligt 111oNE!
Must!
Ja kom till himmelriket när ja klev in här kan ja lova
Cola!
Schysst hylla!
Cola!
Jag vägrar tro att man inte kan grogga på must, fram med drinkarna nu!
Halvpallarna är svåra att balansera i pallställagenMust kommer alltid att vara nr1, på ett riktigt svenskt julbord, PunGt.
Är bilden tagen i Jordbro? intressant blandning av hel och halvpallar? Logistik någon?
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari