Gabor
Guest
Babyblue skrev:Är man inte båda intresserade så funkar det oftast inte. Men vi åker båda bana, i form av att jag sitter bakpå gubben även där. Finns ingen diskution om hur vårt intresse bindor oss samman. Sen är det ju så, ska jag ha eget kort så innebär det en enorm kostnad för familjen. För det är så att vi har ju barn (4 st) att försörja också!! Så få se här nu, 2 st Sporthojar och dubbla försäkringar, dubbla service kostnader, ja de bär hän de!! Och två TONÅRINGAR som fullkomligen "rånar" oss!! Till det två icke tonåringar som lär sig av de två äldre!! *pustar och jobbar ännu hårdare*
Hmm...de är just en jäkla tur att vi är så lika men ändå så olika!!! ;O)
....En som har huvet på skaft märker jag EXAKT !
Är i samma läge som du, fast som din kille istället. levt med hojar hela mitt liv, passade inte mitt x längre så jag blev singel , men det finns alltid någon ny dam som är intresserad av en kille med hojintresse...bra jobbat å livet ska var kul, inte en jäv..massa måste bara. ...hoppas att de flesta är lika positiva å tar tag i sina liv istället för att leva andras och bara ojja sig...
Snacka om att folk inte har egna liv, Kolla Big Brother å annat skit....tragiskt.
är hellre i verksatn med tjej och slipar på en plastbit som ska lackas än soffan å glo på fejktv...soffan kan användas till så mycket mer.