Nä nu jävlar!!! %!#!!!

Status
Ej öppen för fler svar.

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Bromma
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
Nu jävlar får det vara nog!

jag låg o puttrade på motorvägen på väg hem. Svängde av häggviksavfarten (norrgående) och låg i 90-100. Då kommer en blå saab jävel på högersidan, kör om och sneddar in i mitt körfält. Detta var precis när körfälten har blivit två och en stor skylt kommer rakt fram! Han kan max ha varit 1 meter från mig, kom uppskattningsvis i ca 140 och körde som en jäääävla tok.

Jag blev förbannad, gasade ikapp i 170 och såg att hans höger bakhjul är ett sånt där tillfälligt :kocko
Efter ett tag svängde han in till höger för att vända, jag svängde också viftade att han skulle veva ner rutan och frågade "- Är det normal för dig att köra om en motorcykel på insidan sådär?"

Till svar fick jag "- vadårrå vaffan tjaffsar du eller? Ska du ha stryk eller. Ta din jävla motorcykel och dina kläder o dra vafaan.... fitta!"

Då tänkte jag att eftersom att jag bara är en liten pojk ensam på en motorcykel, dom tre (större än mig) i en BIL så är det bara att lägga ner. Tog regg numret "SRC 773" och drog.

Så jäääävla förbannad blir jag, en invandrar idiot jävel som hotar med att slåss när man konfronterar honom med att man blev skitskraj och nästan prejjad!

FYYYYY FAAAAAAAN! :finger :kulspruta :död :censored
 

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Han är nog en sådan person som fick sitt körkort via postorder eller i ett flingpaket.
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Har du kollat upp numret? Det är skitläskigt när de gör sådär, ännu läskigare är när de inte fattar att de själva har gjort fel. Ta med dig en tolk nästa gång.
 

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Bromma
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
det lustiga är att det var faktiskt riktigt nära att nånting hände. Jag tror att han valde att sikta på mig istället för den stora skylten om han inte skulle hinna in.

8 ägare har bilen haft. Jag känner igen han som körde på nått sätt.....vette faan varför. Snacka just med en god vän, kanske kommer julafton tidigt i år.
 

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Bromma
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
HanneZ skrev:

Ja dom!
det finns tillräckligt många för att man ska säga i plural!

Har någon problem med det??? det har jag!
 

More

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2004
Ort
Malmö
Hoj
-
Ne har också råkat ut för sånna där jävla idioter, man känner sig så jävla maktlös, man vet att man kan göra minst lika mycket skada som dom fast man vill inte, iaf inte jag för mitt liv är jävligt bra nu och jag vill inte förstöra det pga några social sugande pundare.
 

Havoss

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2004
Ort
Örebro
Hoj
Aprilia Rs Extrema
vågen skrev:
Nu jävlar får det vara nog!

jag låg o puttrade på motorvägen på väg hem. Svängde av häggviksavfarten (norrgående) och låg i 90-100. Då kommer en blå saab jävel på högersidan, kör om och sneddar in i mitt körfält. Detta var precis när körfälten har blivit två och en stor skylt kommer rakt fram! Han kan max ha varit 1 meter från mig, kom uppskattningsvis i ca 140 och körde som en jäääävla tok.

Jag blev förbannad, gasade ikapp i 170 och såg att hans höger bakhjul är ett sånt där tillfälligt :kocko
Efter ett tag svängde han in till höger för att vända, jag svängde också viftade att han skulle veva ner rutan och frågade "- Är det normal för dig att köra om en motorcykel på insidan sådär?"

Till svar fick jag "- vadårrå vaffan tjaffsar du eller? Ska du ha stryk eller. Ta din jävla motorcykel och dina kläder o dra vafaan.... fitta!"

Då tänkte jag att eftersom att jag bara är en liten pojk ensam på en motorcykel, dom tre (större än mig) i en BIL så är det bara att lägga ner. Tog regg numret "SRC 773" och drog.

Så jäääävla förbannad blir jag, en invandrar idiot jävel som hotar med att slåss när man konfronterar honom med att man blev skitskraj och nästan prejjad!

FYYYYY FAAAAAAAN! :finger :kulspruta :död :censored



skicka SRC773 till 71456 så får du reda på allt .. vart han bor och sånt..
;D
 

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Bromma
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
hihi, jag kom på en grej.

Killen som äger och körde bilen har en tjej/fru. Ett brev till honom från en "älskarinna" kan göra mycket skoj :rofl :lol mohahaaaaa :rofl
 

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Västerös
Hoj
Näe
...och vill du ha mer uppgifter så går du in här . Tyvärr får dom inte publicera personuppgifter på internet, med det går bra på telefonen... svensk byråkrati i en liten ask..

Havoss skrev:
skicka SRC773 till 71456 så får du reda på allt .. vart han bor och sånt..
;D
 

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Västerös
Hoj
Näe
Ännu bättre. Be en väninna ringa på hans nummer, och när frun/flickvännen svarar, så ska din väninna fråga efter honom, och undra " och vem faan är du? Är inte xxx singel? Vad är det här" och sen lägga på.... det tar nog skruv... och inte är det väl olagligt heller ?

vågen skrev:
hihi, jag kom på en grej.

Killen som äger och körde bilen har en tjej/fru. Ett brev till honom från en "älskarinna" kan göra mycket skoj :rofl :lol mohahaaaaa :rofl
 

avatar

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Ort
-
Hoj
Spritt ny
Haha, mycket sånt i Sollentuna alltså. Nyinflyttad? Du vänjer dig snart med alla babbas :lol
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top