Nä nu jävlar!!! %!#!!!

Status
Ej öppen för fler svar.

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Bromma
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
Jo jag vet redan vad han heter, var han bor, parkerar bilen, vad hans tjej heter...

Ska man skriva i brevet "hej stygging, tack för torsdags. Gillar när du kommer i mig som ett djur. Ska vi ses som vi sa i helgen?" :lol

edit: jag har bott här i snart 22 år. Där jag bor är det lugna gatan.... det är en liten gräns där kebab-rånarna inte går över.
 

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Västerös
Hoj
Näe
...eller skriv till honom och tacka för lånet av frugan...

vågen skrev:
Jo jag vet redan vad han heter, var han bor, parkerar bilen, vad hans tjej heter...

Ska man skriva i brevet "hej stygging, tack för torsdags. Gillar när du kommer i mig som ett djur. Ska vi ses som vi sa i helgen?" :lol
 

Dangerous Dave

Radical Quad-Riders
Gick med
14 Jan 2004
Ort
Malmö
Hoj
Honda VTR1000F
Hahahahahahhaa... Kör kör kör :banana
vågen skrev:
Jo jag vet redan vad han heter, var han bor, parkerar bilen, vad hans tjej heter...

Ska man skriva i brevet "hej stygging, tack för torsdags. Gillar när du kommer i mig som ett djur. Ska vi ses som vi sa i helgen?" :lol
 

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Bromma
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
Pejo skrev:
...eller skriv till honom och tacka för lånet av frugan...

hahaha men det skulle ju vara taskigt mot henne. Han skulle kanske slå henne och det vill jag inte.

Nu är det ju inte en stor grej han gjort.. men av princip ska sånna straffas.

edit: kanske ska ringa en tjej polare o fixa fiskiga stringisar o skicka med :tungan
 

Berglund

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Göteborg
Hoj
RGV 250 -92
Visst är det för jäkligt när bilister inte visar någon hänsyn men ärligt talat, hur är det med oss motorcyklister. Tokomkörningar och allmän "galenskap" är vardag för de flesta sporthojsåkare. Det osar dubbelmoral om den här tråden är min åsikt.
 

avatar

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Ort
-
Hoj
Spritt ny
Carbon skrev:
Visst är det för jäkligt när bilister inte visar någon hänsyn men ärligt talat, hur är det med oss motorcyklister. Tokomkörningar och allmän "galenskap" är vardag för de flesta sporthojsåkare. Det osar dubbelmoral om den här tråden är min åsikt.

Ord! :tummenupp
 

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Bromma
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
Carbon skrev:
Visst är det för jäkligt när bilister inte visar någon hänsyn men ärligt talat, hur är det med oss motorcyklister. Tokomkörningar och allmän "galenskap" är vardag för de flesta sporthojsåkare. Det osar dubbelmoral om den här tråden är min åsikt.

Nu är det så "lilla" du som inte förstår... Jag skulle aldrig göra en sån omkörning där man helt klart riskerar någons liv genom att prejja ut denne. Sen om man mot förmodan skulle få en arg person efter en som vill prata om ett o annat så skulle jag ALDRIG vara uppkäftig eller t.om hota med att komma ut ur bilen o slåss (med hjälp av två till).

Ta din dubbelmoral och stoppa upp i :arsele eller tänk innan du skriver!
 

Dangerous Dave

Radical Quad-Riders
Gick med
14 Jan 2004
Ort
Malmö
Hoj
Honda VTR1000F
Carbon skrev:
Visst är det för jäkligt när bilister inte visar någon hänsyn men ärligt talat, hur är det med oss motorcyklister. Tokomkörningar och allmän "galenskap" är vardag för de flesta sporthojsåkare. Det osar dubbelmoral om den här tråden är min åsikt.
Då klämmer jag in ett riktigt dunder-dubbelmoral-svar här...
Drar du i backspegeln på en bil du kör om, flyger du åt h*lvete.
Drar en bil i backspegeln på din hoj när han kör om, flyger du åt h*lvete med =0)
Så länge man inte buskör i stan/byn/utanför skolor så är risken att du skulle skada nån annan än dig själv rätt liten.
(Nu får jag däng av moralisarna så det stänker om det)
 

KawaChris

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2004
Ort
sverige
Hoj
såld
Carbon skrev:
Visst är det för jäkligt när bilister inte visar någon hänsyn men ärligt talat, hur är det med oss motorcyklister. Tokomkörningar och allmän "galenskap" är vardag för de flesta sporthojsåkare. Det osar dubbelmoral om den här tråden är min åsikt.

Nä det är inte dubbelmoral. Det är skillnad på att försätta sig själv i en farlig situation och att någon annan gör det, eftersom en hoj inte har mycket att sätta emot en bil. Du verkar har blandat ihop moral och laglydighet.
 

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
XR600R SM -94
Ett litet paket med en inslagen kartongbit varpå du skrivit DIN MAMMA LUKTAR CURRY på rör nog om i grytan lite också. :hihi

Omoget? Ja..
Roligt? Jaa! :D
 

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Bromma
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
Thundercat skrev:
Du har aldrig gjort något dumt i trafiken? :7peta

nej aldrig... absolut inte... varför tror du det? :tungan

allvarligt talat. SKILJ på dumt och farligt, idiotiskt... :7peta
 

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Bromma
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
Carbon skrev:
Ta inte mitt inlägg som ett personangrepp, som du tydligen gjorde. :confused:

nejnej... det är lugnt. Sorry.

Jag är bara lite uppretad och på spänn. Ska ta en kanelbulle och en kopp Oboy! :)
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Vågen är ju en färsking, hittils har jag inte sett att han betett sig dåligt i trafiken ;)
Men du får inte hoppa på folk här på forumet. Jag förstår mycket väl att det kan osa dubbelmoral. men det är mer troligt om en kille i potatoes skulle skrivit denna tråd.
 
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Norrköping
Hoj
YZF Yamaha R6
vågen: gör så här istället,, ring och konfrontera han varför han valde å göra som han gjorde å fråga om han inte vill be om ursäkt.. annars tar du med dig dem du samåker med därdubor å sen knackar på medan de andra sitter kvar på sina hojjar utanför.. du frågar om han är säker på att han inte gjort nått fel,, tror han ändrar sig ganska snabbt... usch vilka busfasoner :D
 

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Bromma
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
MostWanted_NKPG skrev:
vågen: gör så här istället,, ring och konfrontera han varför han valde å göra som han gjorde å fråga om han inte vill be om ursäkt.. annars tar du med dig dem du samåker med därdubor å sen knackar på medan de andra sitter kvar på sina hojjar utanför.. du frågar om han är säker på att han inte gjort nått fel,, tror han ändrar sig ganska snabbt... usch vilka busfasoner :D

Har ingen lust att käfta med honom i telefon. Han kan mycket mer svordomar än mig :rolleyes: Sen vill jag ju inte riskera att nånting händer min hoj, så åka dit på den är uteslutet.

Nej, jävlas med honom riktigt rejält är mycket roligare.. sådär så han undrar varför världen rasar samman. Undra om hans försäkringsbolag skulle vilja ha en film när killen drar i 150 med "tillfälligt hjul". Kanske skulle ta en hoj han inte känner igen och montera en kamera :hihi
 

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Var det inte Telia någon tjänst som ringer och väcker en?
Ringa från telefonautomat och beställa det klockan 3-4 på natten. :hihi
 
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Norrköping
Hoj
YZF Yamaha R6
Itacha75 skrev:
Var det inte Telia någon tjänst som ringer och väcker en?
Ringa från telefonautomat och beställa det klockan 3-4 på natten. :hihi
just det finns tele nummer som skickar ut fax till personer!! om man skickar detta till en privatperson utan fax så ringer det som vanligt men när man lyfter luren så överför den faxet låter som en modemton när inte faxet tagits imot helt så ringer det tills hela är mottaget typ... kommer inte ihåg vilka tjänster/företag som tillhandahåller detta nån som vet...
 

Gabor

Guest
fartfantomer i saab

Med anledning av det inträffade så skulle jag vilja lämna ett par små påpekanden.

1 Bilar är hårdare än motorcyklar.
2 Många vill göra upp på olika sätt, bra.
3 Telefoner går att spåra. inte bra.

Alltså, kolla upp var han bor...
Sedan kan du få vissa tips av mig via PM, inte här.

Jag är inte invandrarfientlig....jag tycker att kulturberikare som beter sig på detta sätt som du råkat för tillför något specielt till detta land. :7peta

Ironi ? det får ni lista ut själva..... :lol
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top