bmwjohan
För farlig för allmänheten
det är i såna här situationer som man önskar att man var innehavare av några ultimate fighting titlar så att man bara kunde slå sönder dom alla tre helt själv. vilken jävla känsla det skulle va.
twinner skrev:AFA står självklart för .."ALLA FINA AVATARER" om du inte visste det.?
gladh skrev:Och det finns många fina avatarer
gladh
DIREKCT!!bmwjohan skrev:det är i såna här situationer som man önskar att man var innehavare av några ultimate fighting titlar så att man bara kunde slå sönder dom alla tre helt själv. vilken jävla känsla det skulle va.
Min erfarenhet av svenskar som gör sånt är att de skäms duktigt när man sen stoppar dem o frågar vad de håller på med. En kulturberikare som trängde mig i korsningen Flemingg - S:t Eriksg sa däremot ungefär samma ramsa som vågen råkade ut för...MikkE skrev:hur ska detta sluta? :corn
Ace Niki skrev:Min erfarenhet av svenskar som gör sånt är att de skäms duktigt när man sen stoppar dem o frågar vad de håller på med. En kulturberikare som trängde mig i korsningen Flemingg - S:t Eriksg sa däremot ungefär samma ramsa som vågen råkade ut för...
Mitt tips (om du inte redan lugnat ner dig): spela honom ett spratt i stil med det du var inne på, men låt dem för allt i världen inte veta att det är du - kan bli farligt då...
Wolfskin skrev:Akta dig att säga invandrar jävlar...
Det finns smygande moral kärringar här på sh som inte fattar kopplingen mellan att största delen av sådana händelser begås av minoritets grupp av svenska invånare...
Hur kan det komma sig att i de flesta fallen av denna typ så e det invandrare inblandade? Och efter som invandrare en sån liten grupp men ända är inbandade i större delen av dessa händelser, anser jag att man kan vara lite fördomsfull...
Eller rättare sagt statestikfull...
Wolfskin skrev:Akta dig att säga invandrar jävlar...
Det finns smygande moral kärringar här på sh som inte fattar kopplingen mellan att största delen av sådana händelser begås av minoritets grupp av svenska invånare...
Hur kan det komma sig att i de flesta fallen av denna typ så e det invandrare inblandade? Och efter som invandrare en sån liten grupp men ända är inbandade i större delen av dessa händelser, anser jag att man kan vara lite fördomsfull...
Eller rättare sagt statestikfull...
Nyteknik skrev:Varje gång jag läser inlägg av typen ovan har jag svårt att tro mina ögon.
vågen skrev:Nu jävlar får det vara nog!
Så jäääävla förbannad blir jag, en invandrar idiot jävel som hotar med att slåss när man konfronterar honom med att man blev skitskraj och nästan prejjad!
FYYYYY FAAAAAAAN!
semlan skrev:Seriöst, skjut dom jävlarna !
Slå iallafall sönder hans bil upprepade gånger och bajsa i hans brevlåda.
wolfman skrev:Varför har du svårt att tro dina ögon ? Ligger d inte nåt i d han säger då ?!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|