Nä nu jävlar!!! %!#!!!

Status
Ej öppen för fler svar.

bmwjohan

För farlig för allmänheten
Gick med
17 Jun 2003
Ort
Kazakhstan
Hoj
Yamaha yzf450 -09
det är i såna här situationer som man önskar att man var innehavare av några ultimate fighting titlar så att man bara kunde slå sönder dom alla tre helt själv. vilken jävla känsla det skulle va.
 

Kenta

Jag andas sporthoj,com
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Liljeholmen
Hoj
SV650S och GSX-R400
bmwjohan skrev:
det är i såna här situationer som man önskar att man var innehavare av några ultimate fighting titlar så att man bara kunde slå sönder dom alla tre helt själv. vilken jävla känsla det skulle va.
DIREKCT!! :kulspruta :död
 

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Östersund och Eskilstuna
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
MikkE skrev:
hur ska detta sluta? :corn
Min erfarenhet av svenskar som gör sånt är att de skäms duktigt när man sen stoppar dem o frågar vad de håller på med. En kulturberikare som trängde mig i korsningen Flemingg - S:t Eriksg sa däremot ungefär samma ramsa som vågen råkade ut för...

Mitt tips (om du inte redan lugnat ner dig): spela honom ett spratt i stil med det du var inne på, men låt dem för allt i världen inte veta att det är du - kan bli farligt då...
 

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
Ace Niki skrev:
Min erfarenhet av svenskar som gör sånt är att de skäms duktigt när man sen stoppar dem o frågar vad de håller på med. En kulturberikare som trängde mig i korsningen Flemingg - S:t Eriksg sa däremot ungefär samma ramsa som vågen råkade ut för...

Mitt tips (om du inte redan lugnat ner dig): spela honom ett spratt i stil med det du var inne på, men låt dem för allt i världen inte veta att det är du - kan bli farligt då...

Tja.. Jag har bråkat med idiotiska "svennar" trafiken också.. Fast jag har inte fegat ur för att de varit fler i bilen. Har sparkat av en kärrings backspegel och kallat henne för kossa när hon prejat omkull mig och försökte smita därifrån..
Bråkat med två byggjobbare som backade ut framför mig mot rött etc.

Intressanta trådar, det är 99% konstant som blir prejade av minoritetsgrupper, är det inte invandrare, så är det pensionärer, gubbar och kärringar. För det finns ju inte vanliga vita idioter i 30-årsåldern som kan göra fel eller hur?

Ja, i den här tråden verkar saabföraren störat sig, dumt att köra med reservhjul i de farterna. Att vika in framför någon som man åker betydligt fortare än? Det brukar väl i allmänhet inte direkt skapa problem, såvida man inte viker in så tidigt att man trycker den man kör om(edit oavsett vilken sida man kör om på)..

edit 2: Nu vet jag inte exakt vart det här hände, men jag kör ofta om bilar på insidan på e4'an just kring sollentuna, eftersom det är gott om idioter som ligger och blockar mittfilen i 90km/h, fastän de ska ligga längst till höger..
 
Last edited:

Wolfskin

Road Rage MC
Gick med
29 Feb 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Fd älskare med en CBR 600 -99
Akta dig att säga invandrar jävlar...
Det finns smygande moral kärringar här på sh som inte fattar kopplingen mellan att största delen av sådana händelser begås av minoritets grupp av svenska invånare...
Hur kan det komma sig att i de flesta fallen av denna typ så e det invandrare inblandade? Och efter som invandrare en sån liten grupp men ända är inbandade i större delen av dessa händelser, anser jag att man kan vara lite fördomsfull...
Eller rättare sagt statestikfull...
 

Nikita-b

-- The Real Devil --
Gick med
12 Aug 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha R1 och xt660x
---DÖDA---

SÅDANA MÄNNISKOR SKA UTROTAS.... BARA SNÄLLA Å TREVLIGA SKA VARA KVAR...

:kulspruta
 

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
Wolfskin skrev:
Akta dig att säga invandrar jävlar...
Det finns smygande moral kärringar här på sh som inte fattar kopplingen mellan att största delen av sådana händelser begås av minoritets grupp av svenska invånare...
Hur kan det komma sig att i de flesta fallen av denna typ så e det invandrare inblandade? Och efter som invandrare en sån liten grupp men ända är inbandade i större delen av dessa händelser, anser jag att man kan vara lite fördomsfull...
Eller rättare sagt statestikfull...

Statistik stavas det. Med statistik kan man lätt utläsa fel saker, eller för den delen dra olika slutsatser. Men, ja, invandrargrupper är överrepresenterade i brottstatistiken, så är även missbrukare och svenskar i lägre socialklasser. Men bara för att man är "överrepresenterad" innebär det inte att man står för största delen brottslighet.
Säg att 10% av en miljon invandrare begår ett brott per år, och 5% av 8 miljoner "svenskar", vilken grupp har du begått flest brott?
 

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bördig från Pålsboda
Hoj
Skeppshult damcykel
Wolfskin skrev:
Akta dig att säga invandrar jävlar...
Det finns smygande moral kärringar här på sh som inte fattar kopplingen mellan att största delen av sådana händelser begås av minoritets grupp av svenska invånare...
Hur kan det komma sig att i de flesta fallen av denna typ så e det invandrare inblandade? Och efter som invandrare en sån liten grupp men ända är inbandade i större delen av dessa händelser, anser jag att man kan vara lite fördomsfull...
Eller rättare sagt statestikfull...

Varje gång jag läser inlägg av typen ovan har jag svårt att tro mina ögon. :va :dummer
 

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
Nyteknik skrev:
Varje gång jag läser inlägg av typen ovan har jag svårt att tro mina ögon. :va :dummer

Nej, men självklart, svartenbrandt, militärligan, maskeradligan, olsson, axelsson(arklöv var ju en liten knepig invandrare iofs), är alla typiska exempel på invandrarligor som begår grova brott :rolleyes:
Lasermannen var ju iofs av tyskt ursprung, men såg lite slavisk ut i sitt utseende.
 

Funatic

fluffo
Gick med
3 Jul 2003
Ort
Längs en landsväg
Hoj
BSA 350 -30.
Samla ihop alla hojåkare i närheten och stå på varvstoppet, med hellyset på utanför hans hus halv fyra på morgonen i en kvart. Han e nog fan inte kaxig efteråt om det står 30 hojar utanför...
 

semlan

slemlan
Gick med
28 Feb 2004
Ort
Sverige
Hoj
semla
vågen skrev:
Nu jävlar får det vara nog!
Så jäääävla förbannad blir jag, en invandrar idiot jävel som hotar med att slåss när man konfronterar honom med att man blev skitskraj och nästan prejjad!
FYYYYY FAAAAAAAN! :finger :kulspruta :död :censored


Seriöst, skjut dom jävlarna !

Slå iallafall sönder hans bil upprepade gånger och bajsa i hans brevlåda.
 

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
semlan skrev:
Seriöst, skjut dom jävlarna !

Slå iallafall sönder hans bil upprepade gånger och bajsa i hans brevlåda.

Nu börjar det seriöst bli hög klass på hämnderna här :rolleyes:
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top