När börjar säsongen för oss S-valls bor?

Sture

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2007
Hoj
SÅLD!
Jahapp, själv har man satt 1 april som magiskt datum ända sedan 1 okt 2007:tummenupp, dagarna och timmarna har sakta som faan passerat, men nu är det snart dags... Just nu ser det lite mörkt ut, vad säger ni?

Fler som tänker plocka fram hojen 1 april eller tror ni Sundsvalls vädret kommer ställa till det? Blir så j***a sur när jag läser om alla i Sthlm och Skåne som tagit årets första tur:)

hare gött

vajb

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2007
Hoj
Z1000 2010
Första april, det vore trevligt, men här i Indal har vi fortfarande ett tjockt istäcke på smågatorna, frågan är om det försvinner på två veckor.

Hoppas! Har iofs hojen påställd året om, så bara att vänta!

succes

Vi är födda till att ha kul!!
Gick med
21 Mar 2004
Hoj
Det som finns ledigt..
Vi har beställt så att våra Demo hojar kommer i början av April så klart vi vill ut och åka då.

Välkommen in och prockör nya ZX-10 och CBR1000:tummenupp

www.mopedochmotor.com

Bifogat

• cbr1000 sidan.jpg
    cbr1000 sidan.jpg
    44.2 KB · Visningar: 50
  • Zx-10 -08.jpg
    Zx-10 -08.jpg
    89.9 KB · Visningar: 50

Oan

Aktiv Betraktare
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
Honda CBR 125cc Repsol -06 (Till Salu), + Yamaha R6 -00
jag kanske tar en tur i natt men då med fötterna i backen och ser till att jag får hem cyckeln bara sen stå o varva några timmar i garaget, nya hojen kommer i natt! hade hoppet uppe om en tidig sessong fram tills jag åkte hem från skolan i dag, är som en gräns på vägen ner till ikea från stan där det är snö! verkligen mycket mer snö mot timrå änn stan.

vajb

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2007
Hoj
Z1000 2010
1:a April, 10 dagar bort... massvis med nyfallet puder på backen, det känns avlägset men hoppas går fortfarande. Nån som har god hand med vädergudarna kan väl ta och lägga in ett önskemål? :)

McGee

bikelover
Gick med
1 Apr 2004
Hoj
gsx750 -82, 690enduro -13, RC8R -13
Ja livet är bra orättvist ibland.. Men solen skiner iallafall!

Sture

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2007
Hoj
SÅLD!
Startade upp hojen för första gången förra helgen efter bygget.
Ljudet gör det inte lättare att vänta allfall:)

http://www.youtube.com/watch?v=539F-2NMCGI

sweet sound:tummenupp men du vet väl att det där kallas självtortyr:tungan haha jag är glad att min hoj är på vinterförvaring, annars hade man stått o tokvarvat varje lördag kväll när bärsen börjat verka:D

1:a April, 10 dagar bort... massvis med nyfallet puder på backen, det känns avlägset men hoppas går fortfarande. Nån som har god hand med vädergudarna kan väl ta och lägga in ett önskemål? :)

Imorse var det inte roligt o vakna, 7 dgr kvar till 1 april och det ser ännu sämre ut än förra veckan:huvet

Last edited:

Nyqvist

Kan själv!
Gick med
5 Feb 2004
Hoj
vtr 1000
Såg att det skulle bli några plusgrader i helgen, kanske är dags att plocka ut maskinen för en tur. Nån mer som planerar att åka?

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Vi brukar också ha 1:a April som riktdatum för att ta ut hojen och vi har ju som ni säkert redan sett en nedräknare till detta datum på N-TRADE RACING webben så att man snabbt och lätt kan hålla koll hur långt det är kvar under det mörka vinterhalvåret.
Det är ändå härligt att höra att några ändå varit ute och kört redan.

Vi i racingteamet har ännu bara varit på bana nere i Ungern nu över påsk. ( PS. De nya -08:eek:rna är hur grymma som helst :) ) Själv så längtar jag också till att även få ta ut gathojen snart :tummenupp Hoppas att värmen och finvädret kommer. Hoppas att vi ses på Moped & Motortjänsts öppet hus nu i helgen. Hasse & jag kommer också att vara där och vi har även med oss racehojarna.

Bifogat

• dsc_0040-26.jpg
    dsc_0040-26.jpg
    97.7 KB · Visningar: 38
  • dsc_0040-32.jpg
    dsc_0040-32.jpg
    110.4 KB · Visningar: 47
Last edited:

roka01

Ny medlem
Gick med
30 Jan 2005
Hoj
Honda Transalp RTG 2008, Motogino 125, PW50, Minimoto x2
Premiär för mig i år vart 20:e Februari :yoparty

Bifogat

• 20080220327_lowres.jpg
    20080220327_lowres.jpg
    194.8 KB · Visningar: 49

_Candyman_

Fucked´up
Gick med
27 Jun 2007
Hoj
Ingen just nu
Var det nån härifrån som var ute och tog en sväng i "vårvärmen" idag vid 15-15.30 vid korsningen Bersgatan/parkgatan?
Han inte se vad det var för hoj men den var svart och röd och var stuntutrustad, såg roligt ut allfall:)

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...