sandstream
Guest
Du har aldrig funderat på att börja skriva annonstexter åt KGK?wheelieman skrev:Varje dag man sätter sig på den så är det som den första påställningsdagen en härlig vårdag.
Fan, nu var ju jag sugen på att prova en Busa
Du har aldrig funderat på att börja skriva annonstexter åt KGK?wheelieman skrev:Varje dag man sätter sig på den så är det som den första påställningsdagen en härlig vårdag.
mr_Pink skrev:Var mycke funderande innan jag bestämde mig, tidigt inne på v-twin, kollade Ducati, Honda och Aprilia.
Jag köpte hojen när säljaren startade den, mullret från en twin...
Konsekvensen är att jag får prioritera bort småsaker som mat och annat oviktigt, men å andra sidan tillbringar jag frostfria delen av året i sällskap med en het italienska!
Lucius skrev:Gick av en händelse på MC mässan i Sollentuna ett år och blev kär... Duccarna var ju bara så råa!! Vad gör man inte för kärleken?
Pejo skrev:Det är skrämmande att se så att så många valt hoj efter andra egenskaper än hur dom är att köra...
Pejo skrev:Det är skrämmande att se så att så många valt hoj efter andra egenskaper än hur dom är att köra...
Dino Velvet skrev:Inte du heller tydligen
Och när ska du köpa den?Pejo skrev:Du får gärna utveckla det där. Bra chassi, rolig motor, bästa hojjen för kurviga vägar hade jag som kriterium.
MikkE skrev:= motard
aRWe skrev:Och när ska du köpa den?
Pejo skrev:Du får gärna utveckla det där. Bra chassi, rolig motor, bästa hojjen för kurviga vägar hade jag som kriterium.
Och föressten, du får gärna en gång för alla översätta "Sillastrybarstan" till svenska.
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|