När kommer Biaggis första...

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
En gammal en
"Yamahan är bättre än Hondan"-kommentar?

Max Biaggi: 1m 43.980s - 40 laps

"I didn't find any solutions today, since Barcelona I just haven't been able to go any faster. The problem is that the new chassis is difficult to find improvements in. We have a kind of rear chatter when you transfer to the front going into the turn. Then also we have more chatter coming out of the turn. This makes riding impossible because if you can't go well both going in and coming out of the bend then you can't go fast. We have to work this out and get the cornering right. I have to say I'm a little upset today and just need a little help to sort these problems."
 

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Värmdö
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Oj oj oj, vad jag kommer att må gott när den kommentaren kommer för den kommer. Garanterat! :D :rofl
 

Pelle B

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2003
Ort
Svenljunga
Hoj
Numer enbart blåröksmekaniker....
Den killen har ju fler ursäkter än Stiggy! (Ja, jag vet att han är Sveriges klart snabbaste, men har ju faktiskt mer ursäkter än BB-Linda)
 

Chilly

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2004
Ort
Kinna
Hoj
Buell s1
Beror nog mest på föraren.... Barros va ju en 1s snabbare än Biaggi....
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Chris Ash skrev:
Är det bara jag som tror Biaggi kommer att vinna i år?
Tror å tror, jag hoppas i alla fall. Max är kejsaren.
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Chris Ash skrev:
Hoppas gör jag med såklart, men jag tror nog fan han tar det också....
Inofficiella Lowsider-VM är det enda den fjanten vinner. Han är ingen vinnare (och glöm 250-snacket, han kör inte där längre).
 

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Märsön
Hoj
929
Tror inte Biaggi kommer att skrälla i år heller. Dessutom tycker jag att han börjar se gammal ut. Och för att göra saken ännu värre så har alltid bockskägget på siskan. Det vinner man inga rejs på. :D
 

sleven

Snabbare än fy fan jävla skit-sege!
Gick med
13 Dec 2003
Ort
Nybro
Hoj
ZX-6R SST 600
Biaggi är KUNG!!!!!! Har alltid varit och kommer alltid att vara.... Han är väl den ända som har vunnit på Yamahan?????
 

Lord Melchet

Same Same but Different
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Trollhättan
Hoj
Ett antal med och utan motor
Penguin skrev:
Tror inte Biaggi kommer att skrälla i år heller. Dessutom tycker jag att han börjar se gammal ut. Och för att göra saken ännu värre så har alltid bockskägget på siskan. Det vinner man inga rejs på. :D

Ba! Inget skägg= Ingen man.
Hoppas att Max vinner och blir ännu mer odräglig och retar upp de som inte tål honom, vilket förvisso är en hel del.
Jag hoppas att Biaggi får till det i år, men tror ändå innerst inne att hans tåg har gått.
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
"The satellite riders all have difficulties, which leaves two. In my view, two factory riders will not be enough to overcome Rossi. But when will the realise it? Honda need to wake up!"

Kanske bättre att denne föredetting slutar. Finns säkert någon syjunta för 32-åriga 60-åringar vars livsuppgift är att gnälla.
Honda/Camel borde kicka denne patetiske loser. Ge Bostrom eller Hayden nr. 2 hans plats.
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
valmers skrev:
"The satellite riders all have difficulties, which leaves two. In my view, two factory riders will not be enough to overcome Rossi. But when will the realise it? Honda need to wake up!"

Kanske bättre att denne föredetting slutar. Finns säkert någon syjunta för 32-åriga 60-åringar vars livsuppgift är att gnälla.
Honda/Camel borde kicka denne patetiske loser. Ge Bostrom eller Hayden nr. 2 hans plats.

Denna patetiska looser har tagit näst flest poäng i VM efter Rossi. Kommer vara topp tre i VM i år igen. Dessutom måste du ju ha någon att reta dig på när Roberts inte räcker till . :D
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top