TokJohan skrev:Näähh byt ut hela den sittande regeringen och ........ hmmmm ähh byt ut allt å alla eller hmmm ?? inte fan vet jag !! men något måste tammefan hända !!
// TOK
Jag har försökt de senaste 2 valen men det funkar ju inte
TokJohan skrev:Näähh byt ut hela den sittande regeringen och ........ hmmmm ähh byt ut allt å alla eller hmmm ?? inte fan vet jag !! men något måste tammefan hända !!
// TOK
Bikerbitch skrev:Ungefär som att bara för vi tjejer har kjol o urringat så har killarna rätten att tafsa... Äckligt är vad det är. Såna killar önskar man tamefan nästan livet ur. Såna som våldtar. Dom visar ju ingen respekt alls. När skall det bli okej för en tjej att supa sig asfull och gå i kortkort utan att bli påhoppad?
När skall det bli okej att vi faktiskt klär oss hur sexigt och porrigt vi vill utan att få skulden för en våldtäkt pga de kläderna vi bar var så utmanande..
Det är något sjukt i deras huvuden. Synd att det inte längre finns vård för psyksjuka. Då kanske samhället hade sett MYCKET annorlunda ut.
Äckligt.
Anneli.a skrev:Jag har bott i Södertälje i några år nu. ..
Mattias skrev:Glöm inte att rösta nästa gång, då!
Anneli.a skrev:Jag har bott i Södertälje i några år nu. Har alltid fått höra att jag ska passa mig för att gå ut ensam osv. Men jag bor ju ”centralt”, med promenadavstånd från krogen, o eftersom ja har hund ska de ut alla möjliga tider på dygnet. Men jag har väl haft tur. Jag har promenerat hem ensam från krogen ett otal ggr, varit ute och rastat hundarna längs kanalen iförd kort kjol, eller tighta jeans osv. Jag har faktiskt aldrig varit rädd.
Det konstigaste som hänt, är nog min granne som stått iförd kalsonger o paraply när jag kommit hem mitt i natten från mitt extrajobb, som förföljt mig uppför trappen och då har jag skyndat mig in o låst dörren om mig… den natten fick hundarna gå med benen i kors, men de e enda gången jag inte vågat gå ut.. Annars har jag väl haft, som folk säger, tur..
Däremot på en privat fest (läs fylleslag) ute på landet förra året, där de flesta var kompisar med någon, och alla pratade med alla och åtgången på alkohol var stor.. då var det min tur.
Kort o gott. Jag var nykter (nyktrat till). Inte utmanande klädd(jeans o linne). Jag hade inte flirtat. Badat naken med de andra, ja, men inte med han. Jag gick och la mig. Somnade. Sen hände det. Overkligt. Han skrek åt mig, kallade mig saker sa att jag bett om det, för att nästa sekund säga att det inte hänt nåt. Han kunde lika gärna ha stuckit en kniv i mig.
Vilken ångest. Visst anklagade jag mig själv, och visst bröt jag ihop. Overkligt.
Jag kanske är naiv, men jag vill fortfarande tro gott om människan, brukar dock få höra att jag är misstänksam…
Jag förstår inte att någon kan finna nöje i att utnyttja någon som är hjälplös, att sen ”hjälpas åt” och göra det i grupp är för mig totalt oförklarligt. Hur kul kan de vara att ens försöka ha sex med någon som är helt borta? Hur kan man tro att en sådan människa är ”med på det”?
Det finns ett otal korkade människor och ALLTID en mer än man tror..
anja skrev:
mr_rockster skrev:Jag är inte HELT insatt i detta och har inte läst allt. Men eftersom de blev friade så kanske det inte fanns bevis nog att de hade våldtagit henne? Är man riktigt dyngrak och nästan medvetslös, hur kommer man då ihåg att man har sagt nej och inte ja?
Om en nykter tjej raggar upp en full kille och han först dissar henne men sedan går hem och knullar henne på natten ändå, ska hon anmälas för våldtäckt då eftersom han först sade nej och sedan så var han så full att han inte minns hur det gick till t.ex?
Om det var våldtäckt så är det för jävligt, är det så att det INTE var det och hon var med på det i ett svagt ögonblick så är det för jävligt att killarna ska må kasst för den sakens skull.
Våldtäckt är ALDRIG okej, när det är våldtäckt.
- Johan
Bikerbitch skrev:4 eller 6 killar sätter på en tjej. Spermafläckar i hår och på lakan?
Låter som en riktig dröm, eller inte..
Bikerbitch skrev:4 eller 6 killar sätter på en tjej. Spermafläckar i hår och på lakan?
Låter som en riktig dröm, eller inte..
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |