LocDog
Kärlekspilot
Hmm...nej misstänker det....finns den att få tag på?MDrei skrev:Då såg du inte hela filmen.
SH ftp:n kanske?
Hmm...nej misstänker det....finns den att få tag på?MDrei skrev:Då såg du inte hela filmen.
IronMike skrev:Jag, som många andra vill nog iaf se ngt där hojjen är med, även om det kanske framgår att mercan drar ifrån beemern...skitsamma
burner skrev:Mercedes gör fina bilar
ADA skrev:Om jag var en bättre förare skulle tom min gamla Sukka köra i från BMW:n.
Tyvärr är jag för dålig på att starta, men det vore kul att se på tex Tullinge.
Hojjar är snabbare i axet 0-100 än bilar.
Eller vad sägs om 0-100 på 2,5 sekunder.
Snöskootrar är det ännu värre drag i.
Tror iofs att M6an å mercan har högre toppfart än zx12r ?OLJEKYLD GSXR skrev:Filmen kom aldrig Det är väl bara två Kawor som har 1200cc, nya zzr 1200 och zx12r, bägge med nog pulver för att slakta bumsen till toppfart.
IronMike skrev:Tror iofs att M6an å mercan har högre toppfart än zx12r ?
...trisst att aldrig M6 vs hoj, eller SL55 mot hoj dök upp, hade varit kul å se!
Vore kul å testa från 230 å uppåt eller nåt sånt till 330 typ..OLJEKYLD GSXR skrev:Hojens toppfart pratar vi om Eller bilens strypta toppfart iofs. Självklart blir man stekt förr eller senare mot en så jävla snabb bil som din eller M6, min hoj gör då inga 330 blås Det är ju asfort
IronMike skrev:Vore kul å testa från 230 å uppåt eller nåt sånt till 330 typ..
ADA skrev:Om jag var en bättre förare skulle tom min gamla Sukka köra i från BMW:n.
Tyvärr är jag för dålig på att starta, men det vore kul att se på tex Tullinge.
Hojjar är snabbare i axet 0-100 än bilar.
Eller vad sägs om 0-100 på 2,5 sekunder.
Snöskootrar är det ännu värre drag i.
Hehe absolut, de kan vi göra ...jävlar vad sugen man blev på att köra fort nu. Vissa tycker det är tråkigt, men kör man runt 330 så går det rätt fort = jävligt kul ändå.OLJEKYLD GSXR skrev:Det får vi ta i vår, men jag slår nog av innan 330 Sen tycker jag att vi tar den där provturen vi pratade om
amullo skrev:Konstigt.. Jag ser inte en bilj*vel alls på de bilderna...
hordac skrev:Ski-doo Mach Z 1000 -05 borde väl ligga i närheten av de tiderna?
Stefanp skrev:Det tvivlar jag på ,en dragracemaskin behöver du nog för att komma ner 2,5 sekunder.
Har dock inga siffror på Mach Z 1000 , men den är ju gjord för att gå fort, fast självklart så skäms den inte för sig 0-100.
Polaris Fusion 900 gör 0-100 på 5,65 , jag tvivlar på att Mazh z kapar den tiden med hälften.
Har du fått filmen?OLJEKYLD GSXR skrev:Filmen kom aldrig
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |