Jedda
Lathet är uppfinnarens största idéspruta
håhåjaja
novarossi skrev:blev det nån race eller.... pallar inte läsa tusen sidor... vem vann??
Gren skrev:Race blev det, hojen vann, BMW-killen kom med dåliga ursäkter och vill inte lägga upp hojfilmen, utan bara filmer på när bilar kör.
IronMike skrev:Hojjen flög iväg... Bokstavligen talat. Hade behövt 500 hk till för att hänga med från 100 och uppåt.
Hade vi startat från 260 kanske man haft en chans..
Gren skrev:Race blev det, hojen vann, BMW-killen kom med dåliga ursäkter och vill inte lägga upp hojfilmen, utan bara filmer på när bilar kör.
IronMike skrev:Hojjen flög iväg... Bokstavligen talat. Hade behövt 500 hk till för att hänga med från 100 och uppåt.
Hade vi startat från 260 kanske man haft en chans..
Gren skrev:Men kom igen nu fegis... lägg upp filmen eller känn dig förnedrad resten av ditt liv!![]()
Mögel skrev:Det tycker inte jag.. Det är ju bara löjligt att jämföra en bil och en mc.. det är ju som att jämföra en rymdraket och en luftballong....
osv osv osv osv osv osv
Så du tkr alltså att en M6/M5 är en luftballong ?![]()
Mögel skrev:Det tycker inte jag.. Det är ju bara löjligt att jämföra en bil och en mc.. det är ju som att jämföra en rymdraket och en luftballong....
Nä jag körde mercan...Zee skrev:Var det du som körde M5:an? Film pleeeeeaasse!![]()
IronMike skrev:Nä jag körde mercan...
![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |