Hade väl gärna gjort det, men inget lösen = ingen SH-hubCorbenDallas skrev:Den är värd att vänta på.
Vi hade fått bättre fart om alla använde SH hubben o delade ut RAR-filer o inget annat...
ace748 skrev:Samma här, hade också gärna varit med där.
Förstår iofs att dom är lite restriktiva i dessa antipirat tider.
Jodå, jag har PMat "zykl0n", men det går inte fort i semestertiderCorbenDallas skrev:Det är väl inga problem att komma in där? Titta i tråden jag länkade till ovan o prata med rätt folk...
Ahhh, kan tänka det...frankof skrev:Jodå, jag har PMat "zykl0n", men det går inte fort i semestertider
Ajdå, ja det är kanske inte så dumt egentligen... Som du säger, i antipirattider...ace748 skrev:Vad jag har förstått så säger "rätt folk" att man måste vara en gammal medlem för att få ett lösenord.
Vilka filer är det som ligger på bittorrent? *.rar? eller *.img (funderar på om det går att "byta" från ftp till torrent)KNAS skrev:Tacka gud för stabila seeders! Kommer dock låta programmet stå igång under dagen.
Inget av det.frankof skrev:Vilka filer är det som ligger på bittorrent? *.rar? eller *.img (funderar på om det går att "byta" från ftp till torrent)
capoeira-R1 skrev:Finns det någon vänlig själ som vet hur man kan göra en DVD skiva av .VOB filerna.
Testade att bränna alla filer på en DVD skiva men spelaren kunde inte kännaigen filerna så det blev bara bajs
frankof skrev:Jaha, "Alakhai´s Tös" verkar ha stängt sin ftp, torrent fungerar inte och SH-hubben kommer jag inte åt.
capoeira-R1 skrev:Finns det någon vänlig själ som vet hur man kan göra en DVD skiva av .VOB filerna.
Testade att bränna alla filer på en DVD skiva men spelaren kunde inte kännaigen filerna så det blev bara bajs
Det fixade sig jag var tvungen att skapa en VIDEO_TS map först (med .VOB filerna i) så nu funkar det perfekt.BMS skrev:Du måste ställa in DVD-Video i brännarprogrammet. Data DVD-formatet fungerar ej i DVD-spelarna.
Själv brände jag i Nero Burning ROM och det fungerar perfekt. (EasyCD Creator fungerade inte för mej)
/B)
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |