HeLMeT
The New Improved Version
Enligt Posten så ligger däcken sedan ett bra tag tillbaka på mitt lokala postkontor men jag har inte fått någon uthämtningsavi...
SWT Racing kan tyvärr INTE helt matcha dessa internet shopar hur mycket vi än önskar även om vi anser att vi är hyffsat nära om man ser till helheten och däcks priser hos andra Svenska handlare!!
Våra ca priser för fram/bak från:
Pilot Power 2850kr.
Pilot Power 2ct 3150kr.
Qualifier 2850kr.
/Fürstenhoff.
Beställde ett däck från reifenversand idag och allt jag fick var ett tomt e-mail som bekräftelse, även när jag bad om lösenord för login.
Läste att någon mer råkat ut för det här så är säkert inte den ende.. gick allt som smort ändå?? Har mailat dem men inte fått något svar än.
Vänta tills du får mail med kolli nr.
Fick oxå ett tomt mail sen dök dock ett till upp med kolli nr.
Fritt översatt så är det fri frakt över 130€, men under det så tar dom ut 7,70€, men det verkar å andra sidan bara vara internt i Düskland.Läste tidigare i tråden att frakten låg på 17 euro för två däck?
Nån som kan översätta infon på denna sidan till mig:
http://www.reifenversand.com/wbc.php?sid=62550580fe35&tpl=versand.html
Jag ser bara nåt om 130 euro? Hilfe,bitte...
Lugn i båten, dom har nog bara fullt upp pga vintervädret, julledigheter mm. Ge det några dagar, du ska väl ändå inte ut å köra på ett par veckor?Bumpar denna, någon som beställt nyligen ?
Har betalt den 19e, fick orderbekräftelse samma dag men inget kolli id än. Har mailat 3ggr men får inget svar.
Näe men man blir ju lite tarv på att få hem grejerna,Lugn i båten, dom har nog bara fullt upp pga vintervädret, julledigheter mm. Ge det några dagar, du ska väl ändå inte ut å köra på ett par veckor?
Handlade senast i början av året.Näe men man blir ju lite tarv på att få hem grejerna,
det är nästan så det är för billiga för att vara sant
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |