Någon som har handlat från reifenversand?

stimpen

Ny medlem
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Sverige
Hoj
mc
beställde ett par pilot road däck söndag kväll. framme idag onsdag i semester tid och allt.
Billigt och snabbt. Kommer handla där i fortsättningen.
 

henq

hc-devil
Gick med
19 May 2003
Ort
Torslanda
Hoj
KTM 690 SMC R & Honda TRX 250 EX
Är det bara jag som inte får mina däck? Pengarna drogs den 28:e juni, men mina Sportec M1 har inte dykt upp...
 

Rundningsmärke

%#(/&_;!"#^¨
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bålsta
Hoj
R1 ver 2.0
henq skrev:
Är det bara jag som inte får mina däck? Pengarna drogs den 28:e juni, men mina Sportec M1 har inte dykt upp...
Har du fått mail med kolli-nummer? Det får man oftast samma dag.
Det är nog läge att höra av sig.

/A
 

henq

hc-devil
Gick med
19 May 2003
Ort
Torslanda
Hoj
KTM 690 SMC R & Honda TRX 250 EX
jodå, fick bekräftelse direkt. Det kommer väl ett paket snart...
 

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
jepp, beställde Pilot Power fram/bak + frakt för 2400kr.
beställde torsdag eftermiddag.
däcken kom leverade med posten på tisdag förmiddag.

Med tanke på att Lelles i Uppsala tar 2695:- för bara bakdäck.
Kan inte göra annat än rekommendera dom! :tummenupp:

BTW: kollinummret som man får i mailet går att följa på Postens hemsida när paketet väl har kommit till Sverige.
Det går med DPD-Paket, vilka ska levereras på morgonen enl. posten.

/Z
 

Foggy

-
Gick med
17 Apr 2003
Ort
-
Hoj
ZX-9R -01/02
Beställde mina förrförra fredagen å fick dem torsdagen därefter har jag för mig... Lite tveksam med betalningen (dvs. om de har dratt för mycket) eller oxå har man belastat krediten med annat :va
/F.
 

UnderDOG

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2003
Ort
I ett hus.
Hoj
Ingen, none, Kein.
zeal skrev:
BTW: kollinummret som man får i mailet går att följa på Postens hemsida när paketet väl har kommit till Sverige.
Det går med DPD-Paket, vilka ska levereras på morgonen enl. posten.

/Z

Jag kunde följa mitt ända från Tyskland, funkade inte det för dig?

Satte på mitt bakdäck häromdan, var utmärkt grepp i det, trots att det var över två år gammalt.

//Anders.
 

MrD13

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2004
Ort
Västerås
Hoj
Sålda :(
Fick däcken 44 timmar efter att jag beställde, till ett oslagbart pris med svenska mått.
 

MrD13

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2004
Ort
Västerås
Hoj
Sålda :(
Ska köpa ett Pirelli Diablo 180/55ZRx17 kostar 2 798,00 kr hos touringbutiken och 133 euro och beställa.
 

henq

hc-devil
Gick med
19 May 2003
Ort
Torslanda
Hoj
KTM 690 SMC R & Honda TRX 250 EX
henq skrev:
jodå, fick bekräftelse direkt. Det kommer väl ett paket snart...

Tänkte bara meddela att mina däck dykt upp till slut, lång leveranstid annars ok.
 

SimmPsi

Klysmafili e Najs!
Gick med
3 Apr 2003
Ort
Schjurahammar
Hoj
Aprilia RSV Mille -02
Jag fick ett blankt svar från dom nu när jag beställde? Jag fattar ingenting. Maila dom och fråga var det var. Borde man inte få full info om ordern m.m?
 

Motorrad

ABECEDET
Gick med
16 May 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
Kawasaki Z650, 2020
Jag fick ett blankt svar från dom nu när jag beställde? Jag fattar ingenting. Maila dom och fråga var det var. Borde man inte få full info om ordern m.m?

När jag beställde för två veckor sedan fick jag bekräftelse på min order direkt. Posten här i Sverige råkade "slarva" bort mina däck och det upptäckte tyskarna. De ringde mig personligen från Tyskland och sa att det var problem och att de skulle hjälpa mig. De är seriösa, inget snack om saken.

Däcken jag beställde var ett set Michelin Pilot Power 2CT och de var tillverkade i december 2006.
 

Fjordmannen

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2005
Ort
Finspång
Hoj
CBR600RR 05
Låter riktigt bra & exakt samma pris som hos vi kommer att ha from 24 mars men utan strulet med att behöva beställa hem däcken först!! ;)

/Fürstenhoff.

Apropå strul.Om du nu får några kunder så hoppas jag att du sköter kommunikationen med email bättre än vad du gjort med mig:mad: för du verkar ju i alla fall inte vara analfabet
 

Fjordmannen

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2005
Ort
Finspång
Hoj
CBR600RR 05
Har precis gått igenom drygt 500 e-mail ända tillbaka till den 15 februari och kan INTE finna att jag missat något e-mail i från dig oavsett hur många :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: du använder i din text!! :pannkyss

/Fürstenhoff.

'patrik@swt-racing.com' är inte det är din email? skriver här eftersom PM och mail inte verkar nå dig.Ska jag lista de 4 mailen + pm samt innehåll?

Konstigt att man ej kan få en bekräftelse på en beställning för 6veckor sedan. Samt att man försöker hooka upp dig med en av sveriges mest erfarna basehoppare för ditt projekt utan svar.
Om du vill svara på detta så kan du ju försöka PM:a så slipper det komma i den här tråden
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Hejsan!

Är det någon som har handlat på http://www.reifenversand.com och har några erfarenheter därifrån? Leveranstider, trassel osv?

Jag har handlat en gång och 3 kompisar varisn gång, han som handlade sist köpte i torsdags förra veckan hade däcken hemma i tisdags, snabb bra service billiga däck, känns inarbetat och pålitligt, tack vare jag hörde det så vågade jag betala med visakort, nada probs!:tummenupp
 

J.F.S

Hojlös.. :'(
Gick med
8 Jul 2005
Ort
Borlänge
Hoj
är såld..
Jag har handlat en gång och 3 kompisar varisn gång, han som handlade sist köpte i torsdags förra veckan hade däcken hemma i tisdags, snabb bra service billiga däck, känns inarbetat och pålitligt, tack vare jag hörde det så vågade jag betala med visakort, nada probs!:tummenupp

Hoztic skrev sitt inlägg 2005-04-26 :gnissla

:hihi
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top