Har du fått mail med kolli-nummer? Det får man oftast samma dag.henq skrev:Är det bara jag som inte får mina däck? Pengarna drogs den 28:e juni, men mina Sportec M1 har inte dykt upp...
Jag har alltid fått två, en bekräftelse på beställningen och ett med en länk för godssökning.henq skrev:jodå, fick bekräftelse direkt. Det kommer väl ett paket snart...
zeal skrev:BTW: kollinummret som man får i mailet går att följa på Postens hemsida när paketet väl har kommit till Sverige.
Det går med DPD-Paket, vilka ska levereras på morgonen enl. posten.
/Z
henq skrev:jodå, fick bekräftelse direkt. Det kommer väl ett paket snart...
Gött dähenq skrev:Tänkte bara meddela att mina däck dykt upp till slut, lång leveranstid annars ok.
Jag fick ett blankt svar från dom nu när jag beställde? Jag fattar ingenting. Maila dom och fråga var det var. Borde man inte få full info om ordern m.m?
Låter riktigt bra & exakt samma pris som hos vi kommer att ha from 24 mars men utan strulet med att behöva beställa hem däcken först!!
/Fürstenhoff.
Har precis gått igenom drygt 500 e-mail ända tillbaka till den 15 februari och kan INTE finna att jag missat något e-mail i från dig oavsett hur många du använder i din text!!
/Fürstenhoff.
Hejsan!
Är det någon som har handlat på http://www.reifenversand.com och har några erfarenheter därifrån? Leveranstider, trassel osv?
Jag har handlat en gång och 3 kompisar varisn gång, han som handlade sist köpte i torsdags förra veckan hade däcken hemma i tisdags, snabb bra service billiga däck, känns inarbetat och pålitligt, tack vare jag hörde det så vågade jag betala med visakort, nada probs!
Hoztic skrev sitt inlägg 2005-04-26
Hehe, japp, det var ett tag sen, har hunnit beställa däck därifrån 3 ggr sen dessHoztic skrev sitt inlägg 2005-04-26
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|