Något för er som funderat att gå ur kyrkan men inte tagit tag i det. Det blir en hel del pengar per år. Kan man lägga på försäkring eller däck iställlet
http://members.chello.se/jede/
http://members.chello.se/jede/
Mr. President skrev:Då var blanketten för utträde ur Svenska Kyrkan påskriven och klar. Postar den på vägen hem från jobbet.
Om man är student blir det knappast några tusingar... det är mer ett personligt ställningstagande än ekonomiskt.goodfella skrev:Vilka snikna stackare. Några tusenlappar per år, vad gör det? Inte ens jag som student behöver dom pengarna...
Man vill väl lägga pengarna på något annat som känns viktigare. Varför inte Rädda barnen eller något. Är man sniken då?goodfella skrev:Vilka snikna stackare. Några tusenlappar per år, vad gör det? Inte ens jag som student behöver dom pengarna...
stony skrev:gick jag ur för 5 år sedan
Blir det nåpgra pengar överhuvdtaget som går dit??? Alltså jag menar, en del av CSN-bidraget går väl inte till kyrkan???Felix skrev:Om man är student blir det knappast några tusingar... det är mer ett personligt ställningstagande än ekonomiskt.
/F
Har du tjänat på det??? Hur fan då?#21 skrev:Jag gick ur för 20 år sedan och räknade ut att jag har tjänat ca 80000:- skattefritt på det.
Sparat eller tjänat spelar det någon roll?hållundan skrev:Har du tjänat på det??? Hur fan då?
Sparat om inte annat
Edit: Halmstad? Najs!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |