Provade det främre idag. Fungerade utmärkt
Ringde och kollade med biltema i Västerås om dom hade depåstöden inne, men dom skulle få in dom till hösten. Men man kan köpa dom i andra städer?
Kör med Biltemas depåstöd fram som fungerar utärkt på Hayabusa. Bak har jag sedan tidigare ett dyrt depåstöd Men det har klykor för bobbiner i s f vinkel-anlägg vilket känns bättre
Konerna på Biltemas framstöd känns tveksamma, formar nog till dem i bänkslipen så att de blir lite bättre och inte riskera glida av vid lyft.
Prova att lägga en träbit eller något annat under sidostödet så att hojen står så upprät som möjligt. Sen tar du depåstödet och sätter plattorna under svingen där du vill ha dom, rätar upp hojen det sista med ena handen och trycker ner stödet med ena foten
Köpte fram och hissade upp Kawan, dock verkar det ganska ostabilt tycker jag. Klent byggt men det funkar i nödfall. Jag skall förstärka mitt med lite xtra järn.
Heja Biltema!
Depåstöd är fan ingen rocketscience som ska behöva kosta 1000 spänn.
Synd bara att det inte finns med klykor för bobbiner... men det kanske kommer.
Funderar på att köpa fram också, men nu när alla säger att den är så vek så vette fan... Hur ska man lyckas byta framdäck då??!
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|