Nyteknik
Bannad
Vad fick du, vad borde du ha fått?AleX skrev:Pratade precis med Wbr.. jag har fått fel cd han ska skicka nya men e de någonb som e sugen på o lägga upp cdn ??? dvs som iso fil eller bara lägga upp innehållet?
Vad fick du, vad borde du ha fått?AleX skrev:Pratade precis med Wbr.. jag har fått fel cd han ska skicka nya men e de någonb som e sugen på o lägga upp cdn ??? dvs som iso fil eller bara lägga upp innehållet?
Nyteknik skrev:Vad fick du, vad borde du ha fått?
Har fortfarande inte fått min laptimer men den bör komma nästa vecka om jag fattade han på wbr rätt.Webspy skrev:Har alla fått sina lapimers än ? eller är det någon som fortfarande väntar !
AleX skrev:Pratade precis med Wbr.. jag har fått fel cd han ska skicka nya men e de någonb som e sugen på o lägga upp cdn ??? dvs som iso fil eller bara lägga upp innehållet?
Gixxer Rolle skrev:Här kan ni tanka ned programmet http://www.aim-racing.com/
AleX skrev:verkar soom det bara är programmet dvs utan drivrutiner...
Jag har hört av mig till honom. PM:ar dig besked så fort jag får svar.Otee skrev:Har fortfarande inte fått min laptimer men den bör komma nästa vecka om jag fattade han på wbr rätt.
Lite sne börjar man bli eftersom pengarna drog han den 14 dec.
Webspy skrev:Har alla fått sina lapimers än ? eller är det någon som fortfarande väntar !
jorpes skrev:Verkade bra. Någon som vet var man kan köpa stativ modell "plastigt och billigt" att sätta upp sändaren på?
/Jorpes
Om "fyren" har ett standardfäste för stativ funkar vilken modell som helst du kan hitta på Clas Ohlson, Biltema, Elgiganten etc. Stativens fäste är alltså en på marknaden gemensam standard.jorpes skrev:Någon som vet var man kan köpa stativ modell "plastigt och billigt" att sätta upp sändaren på?
/Jorpes
...jag vet, men när jag valde mellan långsam cykel med laptimer & snabb cykel utan blev det så baraRush skrev:har inte ni laptimers original på era hojar
Ska förvalta förtroendet med min heder. Och det vill inte säga lite.Zoidberg skrev:Till Ny Teknik :
Tack för gott initiativ med bra resultat, ...hade aldrig köpt en annars !
...kommer att heja på dig i 250-klassen bara för det.
Jag har varit i kontakt med WBR och han sa:AleX skrev:ingen häör som kan dela ut cdn?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|