Kent W
Ny medlem
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- NORTON 650SS -68 /Honda CB750 -70/-72/ CB650SC NIGHTHAWK -83/CBR900RR-92 Suzuki GSX-R 750w/1100w-92
Från "KÖTTBERGET".....
Och vilka har betalt för dig fram tills du började fixa deg själv....?
Skämt åsido....Låt politikerna snacka om "köttberg"....det visar bara vad vi medborgare
betyder för dom ....mellan valdagarna.
Vad som däremot skrämmer mig är bristen på förmåga att se till konsekvenserna
av vad man beslutar om i den här RödGröna röran av S,MP,V....
Tex. Miljön:
- Lägger ner kärnkraftverken.......Köper el från brunkolseldade kraftverk i gamla öst.
- Inför höjda avgifter på bensin/bilskatt, parkering,trängselavgifter mm...
så att en vanlig arbetare inte har råd att köpa sig en nyare begagnad bil med katalysator.
Det är faktiskt så att Sverige har Europas äldsta bilpark.
Listan kan göras hur lång som helst....
Men nu måste jag jobba lite extra så jg har möjlighet att betala skatten på familjens två bilar
Jo...det behövs här uppe i mellansverige...där inte SL och sånt där finns...
KentW....Del av "KÖTTBERGET"
SvartR1a skrev:Moderater i makten= Mindre skatter=mindre bidrag= Starkare incitament att skaffa jobb.
Visst ska vi ha en bra miljö och ett välfärdsystem men trädkramarna som sitter i nuvarande regering har för mycket inflytande om jag får bestämma. Min generation behöver nog inte oroa sig för arbetslöshet då 4otalisterna ska gå i pension. Det läskiga är att JAG ska betala för detta KÖTTBERG
Och vilka har betalt för dig fram tills du började fixa deg själv....?
Skämt åsido....Låt politikerna snacka om "köttberg"....det visar bara vad vi medborgare
betyder för dom ....mellan valdagarna.
Vad som däremot skrämmer mig är bristen på förmåga att se till konsekvenserna
av vad man beslutar om i den här RödGröna röran av S,MP,V....
Tex. Miljön:
- Lägger ner kärnkraftverken.......Köper el från brunkolseldade kraftverk i gamla öst.
- Inför höjda avgifter på bensin/bilskatt, parkering,trängselavgifter mm...
så att en vanlig arbetare inte har råd att köpa sig en nyare begagnad bil med katalysator.
Det är faktiskt så att Sverige har Europas äldsta bilpark.
Listan kan göras hur lång som helst....
Men nu måste jag jobba lite extra så jg har möjlighet att betala skatten på familjens två bilar
Jo...det behövs här uppe i mellansverige...där inte SL och sånt där finns...
KentW....Del av "KÖTTBERGET"