Nationaldemokraterna

repan

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 May 2004
Ort
Kristianstad
Hoj
Kawasaki
Nyteknik skrev:
Dina upprepningar är verkligen tröttande men kan kanske ge inspiration till en titel på din kommande doktorsavhandling: "Allt är inte svart eller vitt – en utdragen historia".
Men det krävs upprepningar eftersom ni aldrig tar till er vad jag skriver utan kommer med samma påstående hela tiden fastän jag har förklarat flera gånger. För en del är det "VI" och "NI" vilket jag börjar bli ganska trött på. Bara för att man har olika åsikter så behöver inte den ena vara okunnig/dum och den andra smart/kunnig.
 

repan

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 May 2004
Ort
Kristianstad
Hoj
Kawasaki
Bingo skrev:
Där höll jag fan på att ramla ur stolen :confused: :va

Utan att vara elak hade jag gissat på att du går i gymnasiet. Det du skriver är i det närmaste obegripligt.
Frågan är vem beror det på. Kan jag inte förklara eller vill du inte förstå? Kom gärna med frågor istället för anklagelser om att jag är okunnig och saknar belägg för det jag påstår. Man kan ha olika åsikter, är det så svårt att förstå?
 

Blackninja

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Superfast
brinckis skrev:
Men det krävs upprepningar eftersom ni aldrig tar till er vad jag skriver utan kommer med samma påstående hela tiden fastän jag har förklarat flera gånger. För en del är det "VI" och "NI" vilket jag börjar bli ganska trött på. Bara för att man har olika åsikter så behöver inte den ena vara okunnig/dum och den andra smart/kunnig.

Va, är jag inte ensam om och tycka att Bingo & Gladh alltid anser sig ha rätt oavsett vad. Inte för vara elak men ibland kan ni verka lite "hjärntvättade" (ironi).

Trevlig helg på er allihopa
 

repan

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 May 2004
Ort
Kristianstad
Hoj
Kawasaki
Nyteknik skrev:
Jag blev också nyfiken på hur de C-och D-uppsatserna ser ut. :jisses
Har inte skrivit en c-uppsats ... enbart en d-uppsats (20p).

Den innefattar utvärdering av nya maskin- och verktygslösningar, ekonomiska och tekniska aspekter kring flerfack-/familjeverktyg samt olika maskinkoncept typ ”wendeplatte”.

Något som låter intressant?

Antagande igen .... underskatta aldrig någon
 

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gbg
Hoj
*såld*
Blackninja skrev:
Va, är jag inte ensam om och tycka att Bingo & Gladh alltid anser sig ha rätt oavsett vad. Inte för vara elak men ibland kan ni verka lite "hjärntvättade" (ironi).

Trevlig helg på er allihopa

Trevlig helg på dig med. Föresten har du nåt bra tips på hjärntvättmedel, mitt börjar ta slut.
Om du bemödat dig att kolla lite på Bingos och mina inlägg framgår det snart att vi befinner oss på två helt olika sidor av den politiska mitten.
Dessutom brukar jag inte stå för saker jag anser är uppåt väggarna, alltså debatterar jag.

öhhh.. ironi :3freak
 

Blackninja

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Superfast
gladh skrev:
Trevlig helg på dig med. Föresten har du nåt bra tips på hjärntvättmedel, mitt börjar ta slut.
Om du bemödat dig att kolla lite på Bingos och mina inlägg framgår det snart att vi befinner oss på två helt olika sidor av den politiska mitten.
Dessutom brukar jag inte stå för saker jag anser är uppåt väggarna, alltså debatterar jag.

öhhh.. ironi :3freak

Har jag sagt att ni har samma polistiska åsikt? Sen tror jag inte det finns hjärntvättmedel faktiskt. Inte lagligt o köpa bara sådär iallafall, men vad vet jag. Du vet nog bäst herr Gladh :)
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
brinckis skrev:
Fan jag lovade mig själv att hålla mig här ifrån. Men ditt (Bingo) senast inlägg får mig att skratta :D :D :D

---edit---

Kan man inte komma upp till en högre nivå gör bara denna diskussionen lustig. :D :D :D

Det här inlägget är ju faktiskt riktigt, riktigt roligt!
Har du verkligen läst Bingos inlägg och dina egna?

Avlsutningen är klockren! :lol
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Blackninja skrev:
Va, är jag inte ensam om och tycka att Bingo & Gladh alltid anser sig ha rätt oavsett vad.

Trevlig helg på er allihopa
Jo, jag har också märk att jag och Gladh anser att vi har rätt när vi diskutetrar något. Faktum är att jag har märkt att du också brukar anse att du har rätt i dina resonemang.

Trevlig helg på er alla så slåss vi på måndag :D
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top