Jepp, sorgligt är ordet. Jag har suttit bakom lyckta dörrar de senate tolv åren och fantiserat ihop en värld med snälla och kloka människor. Dessutom står det i många böcker att folk är såna.brinckis skrev:Det är sorgligt att läsa att en hel del här inne tycks inte varit utanför sin dörr.
Instämmer ....Goodstuff skrev:Nu är vi riskugt långt .....[/I]
Kan inte mer än skrattaBingo skrev:Jepp, sorgligt är ordet. Jag har suttit bakom lyckta dörrar de senate tolv åren och fantiserat ihop en värld med snälla och kloka människor. Dessutom står det i många böcker att folk är såna.
Du har fått mig att inse att det är fel. Tyvärr tvingar denna min nya insikt mig att förbli inne på min kammare, för nu är jag rädd att gå ut i den hemska världen, full av bidragsparasiterande, kriminellt belastade invandrare som inte passar in bland oss. (Jepp, nu är det "vi", för nu har jag fått kunskap! Riktig kunskap, direkt från en som varit ute i verkligheten, analyserat densamma och dragit enkla och korrekta slutsatser av sina iaktagelser.)
Beskäftiga halvbarn som "vet hur det egentligen är" har en förmåga att fördumma sig själva och den fråga de diskuterar på ett sätt som är svårt att fatta fullt ut.
Äh, jag har ju inte ens hunnit värma upp ordentligt. Vänta bara så ska du få se på förlöjligande. Mitt mål är att förlöjliga dem mer än de själva lyckas med - vilket sannerligen inte är lite. Målsättningen är, som du förstår, extremt högt satt men det kan gåOlzki skrev:Dessutom tycks du hysa ett genomgående behov av att förlöjliga dina meningsmotståndare...
Den trängds ut av dumdryga tonårspojkar med hormonell obalansbrinckis skrev:Kan inte mer än skratta
Var tog gråskalan vägen?
Du har förmodligen hårväxt inne i huvudet också. Det skulle förklara den uppenbara frånvaron av intelligens. Din lilla råttabrinckis skrev:"tonårspojkar med hormonell obalans" nja det vet jag inte ... men jag har fortfarande hår på huvudet
brinckis skrev:"tonårspojkar med hormonell obalans" nja det vet jag inte ... men jag har fortfarande hår på huvudet
:kockoBingo skrev:Du har förmodligen hårväxt inne i huvudet också. Det skulle förklara den uppenbara frånvaron av intelligens. Din lilla råtta
Nä tur är väl det ... jobbigt att bli gammal och tappa håret på huvudet och få det på ryggen. Det vill jag inte. Jag såg att du är inte så gammal heller. Har du fått hår på ryggen än?korvgubbe skrev:Ja, för det lär ju inte börjat växa hår längre ned ännu!
brinckis skrev:Nä tur är väl det ... jobbigt att bli gammal och tappa håret på huvudet och få det på ryggen. Det vill jag inte. Jag såg att du är inte så gammal heller. Har du fått hår på ryggen än?
brinckis skrev:Fråga är vem som är okunnig, du eller jag???
Generaliserar lite grann va? Bara för man inte håller med dig så behöver man inte vara rasist. Riksdagen består utav 7 partier med olika uppfattningar ... vem är rasist ("står trångsynta människor","mest stinkande fördomar","rasistiska åsikter")? Är inte detta en fördom mot "oss" på "andra sidan"?Chris Ash skrev:Det är faktiskt ganska intressant, genom alla 345656 trådar om invandring så syns en tydlig linje, undantag fins givetvis men på ena sidan linjen står relativt pålästa, kritiskt tänkande människor med ett öppet sinne, och på den andra står trångsynta människor som mest kastar ur sig en massa dynga och ger uttryck för de mest stinkande fördomar, generaliserar hejvilt utan några som helst belägg och dessutom ofta ger uttryck för sina rent rasistiska åsikter.
http://www.veet.com/Goodstuff skrev:Vad fan är det för fel med hår på axlarna/ryggen? Det är bara rediga karlar som har det.
Och där ingår inte jag.Chris Ash skrev:Det finns en tydlig definition av "rasist" så det behöver vi inte orda om här..
Ber om ursäkt att det blev så fel ... har korrigerat det nu. Så som jag uppfattat det så finns det bara "ni" och "vi" och ingen gråzon. "Ni" (läs vi) som är "relativt pålästa, kritiskt tänkande människor med ett öppet sinne" och "vi" (läs ni) som är "trångsynta människor som mest kastar ur sig en massa dynga och ger uttryck för de mest stinkande fördomar, generaliserar hejvilt utan några som helst belägg och dessutom ofta ger uttryck för sina rent rasistiska åsikter." Så vem är "vi" och vem är "ni" i riksdagen? Inser du att det finns en gråzon och bara för man inte tycker som du måste man inte vara korkad.Chris Ash skrev:Ja det finns 7 partier i riksdagen, regeringen är något annat. Vad jag vet står inget a dessa 7 partier för uttalat rasistiska åsikter. .
Vilken tur att du vet vad jag vet och inte vet. Får fråga dig innan nästa gång vad jag vet så det inte blir fel fler gånger.Chris Ash skrev:Själv har du gång på gång slängt ur dig saker om någonting du uppenbarligen inte vet någonting om.
brinckis skrev:Och där ingår inte jag.
Ber om ursäkt att det blev så fel ... har korrigerat det nu. Så som jag uppfattat det så finns det bara "ni" och "vi" och ingen gråzon. "Ni" (läs vi) som är "relativt pålästa, kritiskt tänkande människor med ett öppet sinne" och "vi" (läs ni) som är "trångsynta människor som mest kastar ur sig en massa dynga och ger uttryck för de mest stinkande fördomar, generaliserar hejvilt utan några som helst belägg och dessutom ofta ger uttryck för sina rent rasistiska åsikter." Så vem är "vi" och vem är "ni" i riksdagen? Inser du att det finns en gråzon och bara för man inte tycker som du måste man inte vara korkad.
Vilken tur att du vet vad jag vet och inte vet. Får fråga dig innan nästa gång vad jag vet så det inte blir fel fler gånger.
Skönt att det är avklarat då.Chris Ash skrev:Din eventuella rasism kan vi lämna därhän, den har avklarats i en annan tråd, jag är nöjd med att ha läst vad du skrivit där och bildat mig en uppfattning.
Nämn två gånger jag skrivit så. Man kan ju inte veta allt ... men jag påstår heller inte att jag vet något som jag inte vet. Det mesta jag skrivit här är min uppfattning av saker och ting.Chris Ash skrev:Du behöver inte fråga mig, det har hänt mer än en gång att du skrivit i stil med "Jag måste erkänna att jag egentligen inte känner till det här så bra....".
När folk kommer med dumma frågor på saker som jag redan förklarat tusen gånger ger jag upp. Antingen kan jag inte förklara eller så vill de inte förstå.Chris Ash skrev:Dessutom har det hänt mer än en gång att du vänt ryggen till när folk frågar dig om du har torrt på fötterna och kan presentera lite underbyggande fakta.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|