Starstriker
Som man googlar får man svar
Du, det här har funkat på bilar i massor av år, så varför inte på hojar. Inget av dina argument håller.
Det är just sånt här som stör mig något förbannat. Såg tråden för ett par dagar sedan och tänkte vilket totalt hjärndött föreslag. Hur fan har dom tänkt att det här skall kunna gå igenom? Ingen jag känner kommer sätta på skylten då det
1. Ser förjävligt ut.
2. Hur blir det om man krockar? Den kommer ju agera schweizisk armékniv på random person.
3. Skall alla hojar som importeras hit byggas om bara för att möta Sveriges totalt idiotiska lag.
4. Skall alla hojar som kommer utifrån Sverige bli bötfällda när dom kommer till Sverige bara för att dom inte har en plåt fram?
5. Skyltstöld kommer ju skjuta i luften för hojen i och med ägaransvar...
6. Man kan bara anmäla sin skylt stulen och sen skaffa en ny och bränna fritt, blir man klockad eller tagen av kameran säger man bara att det var den gamla skylten och att du banne mig inte har gjort något!
Körde förut runt i "byn" och körde ut mot landet, såg sedan en skylt där det stod att det är fartkamera framåt. Bara för att sätta min protest mot det här var det bara upp med hojen på bakhjulet och vrida stumt. 160 blås förbi kameran på bakhjulet med fingret uppe i luften.
Den som nu vill moralpredika om att det är såna som jag som förstör för er undanbedes.