Ni är väl snälla ?

Status
Ej öppen för fler svar.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
ForSale skrev:
Nej och jag räknar inte med att personen som står för de mesta av skiten på det här forumet ska vara kompetent nog att förstå

Man märker lätt vilka som är de jobbiga asen som föreställer sig hur ett forum skall vara och tror sen att alla andra ska tycka likadant.

Ditt inlägg är skrattretande.
Vad är då skiten på forumet?

Vi behöver fler som NoicE, valfettsmannen, hållundan o martin mfl.
Man klarar sig utan de som vill lämna forumet eller att de blir så sura över en sak att man inte tål personen. De tyska&tråkiga människorna är ju bara jobbiga.

750RR
 

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
Men lite rätt har han, de tysta som inte märks av klagar på de aktiva, det är ju så på alla forum.

Folk kommer lämna forumet vad än som görs, alltid blir nån sur och tycker allt blivit skit.
Det är nästan bättre att den sk innersta kretsen säger rakt ut hur de vill ha det o pekar ut de som är oönskvärda, men då menar jag inte de med 3 inlägg på 5 månader som läst allt sen dag noll men aldrig svarat eller tillfört nåt.
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Det är faktiskt inte alls mycket spam på forumet. Inte mer än tidigare. Försäkrings, racing och mekarforumen är det praktiskt taget inget spam på alls. Ställ en fråga där så får du ett vettigt svar och nästan inga idiotkommentarer.


Nr18: var inte du lite av spamkungen före kraschen, eller minns jag det fel?
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Bingo skrev:
Det är faktiskt inte alls mycket spam på forumet. Inte mer än tidigare. Försäkrings, racing och mekarforumen är det praktiskt taget inget spam på alls. Ställ en fråga där så får du ett vettigt svar och nästan inga idiotkommentarer.


Nr18: var inte du lite av spamkungen före kraschen, eller minns jag det fel?

Precis så jag tycker - och detta är inget spam - jag håller bara med/backar upp!!!

Silwer: Vi(du&jag) pekar härmed ut DIG! :hihi

750RR
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Denna tråden är klar! Jag ska installera script som kommer sätta vissa personer på "pauslistan". Jag vet att vissa trådar som innehåller mycket inlägg är bra, men vissa hålls vid liv av endast 3 personer. Det är dessa som är grymt irriterande.

maverick, du vet inte hur du själv låter när du skriver så mycket. Och som UrbanTiger sa, du är alldeles för självgod i dina inlägg.

Sen bara för att ni är på Pauslistan, ta inte det som döden, utan ta det som det är menat, du anses lägga in för mycket dravvel som ingen har lust att läsa. Du skickar t.ex korta inlägg som "gul är ful, måla om nu" när det råkar handlar om en gul hoj som det söks hjälp att trimma. Den typen av inlägg kommer förtjäna dig en paus från Sporthoj.com.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top