Ni är väl snälla ?

Status
Ej öppen för fler svar.

Iceman1975

Stället krymper
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vagnhärad
Hoj
Honda CB1000RA
Alex: Bra skrivet!

Sen kan man retas och skriva dryga saker som jag via PM till den man lärt känna/känner sen förut..


God (H)Jul på Er!!!

/Lännström
 

Oblic

Skulle inte tro så värst
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Hammarbyhöjden
Hoj
Z750
maverick_750rr skrev:
Ligger jag bra till Svidi?

Jag e ju skitsnäll. Hjälpe en gammal kärring över gatan idag på mina inlines. Klå det.

Sen handla jag ut massa grejjer till folk som inte har möjlighet att ta sig till de affärerna - visst e jag ba bäzt lixom?

750RR :cool:

Låter exakt som när man gick i högstadiet,
man frågade läraren hur man lågtill i deras ämne :näsblod
 

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Ort
Stockholm/Värmdö
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Polly skrev:
Bike.se har blivit nya Lunar där tjejer lägger upp utmanande bilder på sig själva och skriver att de inte kör hoj själva men tycker det är ballt med hojar och att de gärna sitter bakpå. Desperata killar är ju inte sena att haka på. Men snälla nån, bespara mig sån skit! Låt inte sporthoj bli likadant.

JAG SKA BÖRJA SURFA BIKE.SE!!

Man kanske tom kan hitta sig en fjortis där.

:arsele

(jag försökte, å gud du ska veta jag försökte, men jag KUNDE inte låta bli!) :1pajas
 

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
Jag vet inte om det är jag som inte förstår allvaret eller om en del av er tar det på för stort allvar. Det ÄR faktiskt bara ett forum. Ett bra forum för övrigt.
Jag tycker det är sällan som "spam" förstör seriösa trådar. Skulle det hända så går solen upp imorgon ändå, hoppas jag.
 

Iceman1975

Stället krymper
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vagnhärad
Hoj
Honda CB1000RA
Gustav1 skrev:
Jag vet inte om det är jag som inte förstår allvaret eller om en del av er tar det på för stort allvar. Det ÄR faktiskt bara ett forum. Ett bra forum för övrigt.
Jag tycker det är sällan som "spam" förstör seriösa trådar. Skulle det hända så går solen upp imorgon ändå, hoppas jag.


Gustav1: Som storspammare så ser du inte problemet.. :7peta :rolleyes:
 

Gumpa

Take me to bed or lose me forever
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Östergötland
Hoj
R1-03 & Suzuki Ts250x
Både Alex & Gladh har rätt i många saker, det har blivit en hårdare ton här på SH på senaste tiden, ironi & allvar blandas ihop & ibland så läser inte folk hela tråden & vräker ur sig något som tolkas helt fel av någon annan.
Att vissa inte orkar läsa en hel tråd är nog mesta dels för att det är lite mycket spam i dom & trådarna blir jätte långa & därför hoppar nog folk till slutet & slänger in ett inlägg.

Bara en tanke från mig

God jul på Er alla :tomten
 

Jarle

Kör alltid för fort!
Gick med
5 Apr 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Sv 650s -02 (vill ha en Hayabusa)
Det är ju lite av nöjet att läsa lite spam också, för trotts allt så är ju alla som hänger här på SH intreserade av just sporthojar. Så man kan säga att det är ett sätt att få prata med likasinnade, ibland blir det om mc och ibland blir det om valfett :gnissla
 

HanneZ

Guest
njaaa, beror väl på, lagom e bäst men e så jäla tråkit när alla trådar verkligen tappar tråden o flummar iväg o sen orkar inte den som har nåt vettigt o säga inte ens läsa igenom! de e lite sunit, speciellt när ja vill ha massa snabba meksvar! =)

ord-dravlet kan väl va lite kul ibland när man har tråkit men på rätt ställe då då!

/ Hannes
 

Therudeboy

Guest
Jag börjar lessna ordentligt på sporthoj.com nu. Bara massa onödigt vetande nu för tiden. Får hoppas att våren kommer snabbt så ni kan sysselsätta er med annat än att spamma sönder tråd efter tråd.
 

Jarle

Kör alltid för fort!
Gick med
5 Apr 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Sv 650s -02 (vill ha en Hayabusa)
Iofs så är det väl redan sagt en del vettiga saker i den här tråden som många borde tänka på.
 

Jarle

Kör alltid för fort!
Gick med
5 Apr 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Sv 650s -02 (vill ha en Hayabusa)
Therudeboy skrev:
Jag börjar lessna ordentligt på sporthoj.com nu. Bara massa onödigt vetande nu för tiden. Får hoppas att våren kommer snabbt så ni kan sysselsätta er med annat än att spamma sönder tråd efter tråd.
Det blir så nu när det är vinter vet du det blir nog säkert bättre till sommaren
 

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gödeborg
Hoj
Hornet
Therudeboy skrev:
Jag börjar lessna ordentligt på sporthoj.com nu. Bara massa onödigt vetande nu för tiden. Får hoppas att våren kommer snabbt så ni kan sysselsätta er med annat än att spamma sönder tråd efter tråd.

Min inställning till spam, eller ja iaf det "ni" kallar för spam.
Är med en vänlig ton sagt: dont read the shit if you dont want to matthafakka :va


Jarle skrev:
Iofs så är det väl redan sagt en del vettiga saker i den här tråden som många borde tänka på.

Ja, en del :tungan



Jag skriver enbart oseriösa och iaf försök till roliga inlägg i OT-forumet.
Det känns som att det behövs mer sånt :hej

Men vi kan ju döpa om forumet till skitsnackförhojåkare.com :gnissla
 

Jarle

Kör alltid för fort!
Gick med
5 Apr 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Sv 650s -02 (vill ha en Hayabusa)
NoicE skrev:
Min inställning till spam, eller ja iaf det "ni" kallar för spam.
Är med en vänlig ton sagt: dont read the shit if you dont want to matthafakka :va




Ja, en del :tungan



Jag skriver enbart oseriösa och iaf försök till roliga inlägg i OT-forumet.
Det känns som att det behövs mer sånt :hej

Men vi kan ju döpa om forumet till skitsnackförhojåkare.com :gnissla
Presis, det livar liksom upp vardagen kan man säga.


citat: (med lite inlägg) dont read the shit if you dont want to matthafakka matthafakka fakk fakk mattafakka :kulspruta :hej :cool:
 

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Sveriges Jerusalem
Hoj
Honda RS125R
Therudeboy skrev:
Jag börjar lessna ordentligt på sporthoj.com nu. Bara massa onödigt vetande nu för tiden. Får hoppas att våren kommer snabbt så ni kan sysselsätta er med annat än att spamma sönder tråd efter tråd.
:rofl :7peta :lol :rolleyes:

Den var rolig den
 

Therudeboy

Guest
NoicE skrev:
Min inställning till spam, eller ja iaf det "ni" kallar för spam.
Är med en vänlig ton sagt: dont read the shit if you dont want to matthafakka :va




Nej inte "ni" här dra vi alla över en kam :)
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top