Hahaha kan se det framför mig och höra motorn plågas
Kommer ihåg en polare som på mopedtiden körde automatväxlad java som en dag skulle prova min mt-50 som var "något" trimmad. Bara ettans växel och hållbarhetstestande av gasvajern, det skar i hjärtat och öronen på mig, VÄXLA skrek jag men han var för långt bort..
Läsningen var rolig, log som mest, men det klippet var fan obetalbart. Skrek av skratt!Finns ju till och med ett uttryck för den typen av körning: "Gooning"
Kolla Youtube..
Tex. http://www.youtube.com/watch?v=W98Pm1KkL48
Riktigt underhållande
Regler: sitt på tanken, res dig aldrig upp, gasa mycket (Tänk Terminator 2 och 18 växlar typ..)
Hoppa sittandes
Kolla så att alla ser dig
Ropa gärna -Kolla trixet!
Kolla så det skvätter grus när du gasar till på löst underlag
Allt måste vara helt okontrollerat!
Edit: Glömde denna favorit i repris:
http://www.youtube.com/watch?v=fUMN8T_IbYM
Öhmm jorden är nog rund...Husabergsföraren har nog inte alla hästar hemma
Låter kul detta. Inte lika kul när man lånar ut sin egna stolthet (Kawa KMX125) till grannens (som är väldigt sansad) bror (som är norsk!). Precis som i alla dessa exempel full gas och ingen respekt för andras prylar. Blöt gräs och för hög kurvhastighet kunde bara slut på ett sätt är väl snart 15 år sedan men jag tycker fortfarande han är en idiot. Förstår mig inte på vissa människor som provkör andras saker. Vissa vill man bara slå hårt och länge, speciellt när man vet att de inte har möjlighet att på ett bra sätt ersätta sakerna. Jag lånar nu för tiden endast ut till dem jag litar på.
Ryktet gör gällande att någon för ett par år sedan köpte en CBR900 på MC-Varuhuset i Sthlm och skulle vid ivägkörningen "rivstarta", full gas och ut med kopplingen... Hojen slog över och det blev inget köra den dagen iaf.
Kan någon bekräfta om det är en skröna?
Ryktet gör gällande att någon för ett par år sedan köpte en CBR900 på MC-Varuhuset i Sthlm och skulle vid ivägkörningen "rivstarta", full gas och ut med kopplingen... Hojen slog över och det blev inget köra den dagen iaf.
Kan någon bekräfta om det är en skröna?
/J
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM