Men om maskinen också gått...Gör det eventuellt men transformator och kretskort är nog motsvarande självrisken
Men om maskinen också gått...Gör det eventuellt men transformator och kretskort är nog motsvarande självrisken
Klipparen står och letar slingsignal annars hade nog hemförsäkringen kollats över vad det gäller sånt´Är den svart så har transformatorn säkert gått .Även kortet i laddstationen brukar gå vid nedslag .Och har du riktig otur och klipparen var på laddning när det hände så kan kortet i den med gått sönder
Jo då har det varit lite surare för då rör det sig om en bit över 30”Men om maskinen också gått...
Installerade med 2016 däromkring var tydligen originalkabeln kass förutom höljet så är den av aluminium som knappt tål nån rörelse .Jag installerade dock en äldre 230 och där har det inte varit så mycket som behövts bytas bara lite kullager och batterier samt nån brytareVar ju inte sånt tråden handla om men ja jag är nöjd men felfritt har det inte varit sen 2016 , bytt två hjulmotorer a 2200 st en klippmotor a 1000, lager knivtallrik ,några hjullager och i år fick halva begränsningskabeln 250 meter (runt 1000+300 för markspikar)bytas då höljet tydligen äts av uv-ljus och nu var det sprött så jag bytte ungefär halva slingan nu och tar resten nästa år lika bra när det börjar varna om svag signal
Och nu en transformator och kretskort cirkus 3000 men pengar är runda och ska väl rulla Men det känns som ett snitt på nästan 2000 i delar per år förutom knivar på dom fem år den klippt
Worx har många olika modeller och även diverse olika tillägsmoduler att köpa till, så svårt att ge ett generellt utlåtande, men jag har en Landroid L1000 utan några extra tilläggsmoduler som jag är hyfsat nöjd med. Har en ca 400 kvm gräsmatta som är rätt svår då det är en kuperad naturtomt med många konstiga lutningar och passager.är worx skit? ser en begagnad för 2000kr....har tre områden som jag klipper och den skulle nog funka i stugan som ligger intill min bostadsfastighet.
Jag har kommit fram till att jag behöver minst tre stycken robotgräsklippare för att ta det jag behöver klippa.....och då räknar jag ändå att jag lejer grannen för att ta ner ängen.
Jag köpte en husqvarna för ca 10 år sen o två grannar köpte worx. I år köpte grannarna nya klippare och jag kör på med min gamla husqvarnaär worx skit? ser en begagnad för 2000kr....har tre områden som jag klipper och den skulle nog funka i stugan som ligger intill min bostadsfastighet.
Jag har kommit fram till att jag behöver minst tre stycken robotgräsklippare för att ta det jag behöver klippa.....och då räknar jag ändå att jag lejer grannen för att ta ner ängen.
De låter ju bra men man kan ju inte bo hemma hos mamma hela livet ?Jag är jävligt nöjd med min. Den gör ett bra jobb modell Linköping 1980 den har ingen appstyrning. Men den kan laga mat, städa, diska, både tömma och sätta in i diskmaskinen, tvätta och en massa andra saker
Man får nästan vara glad om man får plugga in laddkontakten i den ibland.....men underhållet är inte att leka med.
De låter ju bra men man kan ju inte bo hemma hos mamma hela livet ?
Ingen appstyrning? Gör den inte det du säger åt den om du skriver kommandon på messenger eller valfri annan kommunikationsapp? Antingen har du dresserat den illa, eller så är den defekt och då får du väl felanmäla hos tillverkaren eller nåt...Jag är jävligt nöjd med min. Den gör ett bra jobb modell Linköping 1980 den har ingen appstyrning. Men den kan laga mat, städa, diska, både tömma och sätta in i diskmaskinen, tvätta och en massa andra saker
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|