Ni som har 3g hos tre!

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/norrort
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Jocke skrev:
Jag ringde och beställde en LG idag och killen jag beställde av menade att LG-telefonen inte går på samma kampanj som tidigare utan den nya som börjar gälla imorgon. Det som "höjningarna" innebär är att videosamtal kommer ticka på dom fria minuterna och halva priset på månadsavgiften gäller i 4 månader istället för 6.
Detta gäller 3Fri 150.
Så sa dom inte när vi köpte våra? Iof köpte vi i butik i lördags men ändå! En polare köpte idag och då sa dom samma sak som när vi köpte? Skumt! :confused:
 

Jocke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
BMW
Nisse Järnet skrev:
Så sa dom inte när vi köpte våra? Iof köpte vi i butik i lördags men ändå! En polare köpte idag och då sa dom samma sak som när vi köpte? Skumt! :confused:
Fan! :fatta!
Då är det inte mer än rätt att ni betalar mellanskillnaden till mig. :tungan
Det är fortfarande ruskigt billigt iaf.
 

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Crime Village
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Den enda tre-mobilen som jag testat och har funkat smärtfritt är Motorolas A920, ALLA andra har strulat.
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Nisse Järnet skrev:
Tack för alla svar! Får väl vänta då :p (otålig) Ni som har nåt annat att säga om 3g får gärna göra det också! :) Jag är iaf väldigt nöjd hittils.

Berätta för mig vilka tider du lägger på Africa´s Grand Prixbanan i motoGP.... jag tror att ajg har världsrekordet i det :cool:
 

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Nisse Järnet; Tre har problem med de abonnemang som såldes i helgen och just nu går det bara att ringa, inga andra funktioner fungerar. Tydligen kan det vara problem med att ta emot samtal med. Skulle åtgärdas i veckan.
 
Last edited:

More

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2004
Ort
Malmö
Hoj
-
Emmi skrev:
Nisse Järnet; Tre har problem med de abonnemang som såldes i helgen och just nu går det bara att ringa, inga andra funktioner fungerar. Tydligen kan det vara problem med att ta emot samtal med. Skulle åtgärdas i veckan.

Skaffade mitt abbonemang i lördags, allt funkar perfekt och har gjort det sen jag fick den.
 

MikkE

Guest
Nisse: Jag får ta å pilla på din fön snart. Vill se va det är för grejjer i den :)

själv e jag nöjd med min Samsung E700.
 

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/norrort
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Emmi skrev:
Nisse Järnet; Tre har problem med de abonnemang som såldes i helgen och just nu går det bara att ringa, inga andra funktioner fungerar. Tydligen kan det vara problem med att ta emot samtal med. Skulle åtgärdas i veckan.
Tack :) Skulle gå igång idag sa dom igår.
 

tWitch

mmm
Gick med
11 Nov 2003
Ort
Gävle
Hoj
one of those sissynikles!!
ja fick 1000 fria minuter till fasta abonemang. sen så e det ju som vanligt ringa gratis till alla 3...
 

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Emmaljunga Duo Kombi -03, Brio Sitty -04, Emmaljunga Twin Cerox -05
blom skrev:
är LG U8110. den senaste mobilen som dom har eller?

Den och Sonyericsson Z 1010. Hade den hemma för påtitt nu ikväll men är tveksam då den är klumpigare än LG U8110. Dock plats för minneskort. Kostar mer än LG-luren oxå, ger dyrare abbonemang. Bra att ha en bror som jobbar på 3 vad nu en "Front End Developer" gör för någonting förutom att ge sin bror bra rabatter. Han väljer dock LG före Sonyericsson.
 

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
Äntligen!! Förhoppningsvis av med skiten. Köpte en Motorola A925 den 18 februari... En underbart rolig leksak - när skiten funkar. Uppgraderingen hjälpte inte, kan jag säga. Eller, lite - den slutade stänga av sig. Bra det, eftersom det tar ett par minuter att få igång den igen.

Men som sagt, jag är ju lite konservativ va, till exempel gillar jag när det går att använda en telefon till att prata i. Gör det inte det tycker jag inte att det är en telefon... Slutsats, jävligt onödigt att betala 199:-/mån i två år för en elektronisk kalender. Den var rätt så bra som MP3-spelare iofs, men aningen stor...

Så när man skulle lämna in den i butiken, så visste de inte om det gick, även fast det stod på 3s sida att det var så man skulle göra... Och lite annat strul.

Nåja, med hjälp av ilskna miner och Konsumentverket hoppas jag att jag slipper se eländet igen. En bonus vore ju att få pengarna tillbaka, men det är väl bara en dröm. Huvudsaken är att ÄNTLIGEN kunna köpa en telefon som är en TELEFON! :Bugar
 

Coola Ola

Guest
Syss skrev:
Huvudsaken är att ÄNTLIGEN kunna köpa en telefon som är en TELEFON! :Bugar

hehe, eller som en klasskompis på gymnasiet sa om en ny Nokia-telefon (3110 eller nåt) som lanserats då: "den är ju kass, den går ju typ bara att ringa med...." :rolleyes:
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top