Therudeboy
Guest
Kolla min signatur annars Antrhax Bra att ha 2 3g mobiler ifall den ena skulle paja
Therudeboy skrev:Kolla min signatur annars Antrhax Bra att ha 2 3g mobiler ifall den ena skulle paja
Badde skrev:en bild från min nec e616 när jag lekte med en kompis 945 turbo !!
bilden tagen i endast ljuset från enstaka gatulysen
Anthrax skrev:Heh, schysst inställning. Synd att jag inte kan efterapa bara. Verkar nästan vara allergisk mot pengar, för jag kan alldrig hålla i dom som jag har tänkt...
+ att gå på soc, och att betala tillbaka mina csn-lån inte gör saker så mycket enklare.
Men nog gnällt nu, vilken ska jag välja? Någon som har provat o jämfört båda?
Anthrax skrev:Rätt så sådär bild.
Men jag har aldrig fattat meningen med stillbilder med mobilen. En riktig digitalkamera kostar ju inte såmycket nuförtiden.
Anthrax skrev:Rätt så sådär bild.
Men jag har aldrig fattat meningen med stillbilder med mobilen. En riktig digitalkamera kostar ju inte såmycket nuförtiden.
loop skrev:3G kommer med Motorolas A930 i höst tror jag,
det trevliga med den är digitalkameran med 1,2 Megapixel...
Designen är dock likadan som A920/A925
Kanske fler tillverkare som slänger in digitalkameratekniken i telefoner.
Nån som vet nå andra "lurar" med digitalkamera?
More skrev:Den kommer kosta mycket. Dom höjer priserna efter 2 Juni.
Så tänkte jag också, men vad ska man med MP3-spelare i mobilen till när batteriet ändå tar slut på en kafferast liksom?Anthrax skrev:Fan att man ska till o vara tveksam nu... Valde jag verkligen rätt mobil?
Lg:n har ju bara 16 megs minne, medan Nec:n har utbytesbara minneskort.
Hur jäkla långt kommer man med bara 16 meg?
Har visserligen redan en mp3-skivspelare, men den är kinkig att ha på sig om man inte har jacka.
Det borde väl inte vara försent att byta om lusten faller på, så vi får väl se hur jag vill ha det.
Nisse Järnet skrev:Så tänkte jag också, men vad ska man med MP3-spelare i mobilen till när batteriet ändå tar slut på en kafferast liksom?
Japp, LG:n är mindre och ser mkt bättre ut! Vet inte vad det är för format faktiskt. Bifogar två bilder på båda lurarna:Anthrax skrev:Jo, men är man prylbög, så e man..
Å ena sidan verkar Lg:n vara snyggare, o mindre, med en lite bättre kamera. Å andra sidan som sagt minnet som är litet
Nec:n verkar vara stilren, och lagom stor.Att minnet är utbytbart är ett plus. Men såna minnen är väl ganska dyra? Vad är det för format på dom?
Nisse Järnet skrev:Japp, LG:n är mindre och ser mkt bättre ut! Vet inte vad det är för format faktiskt.
Nisse Järnet skrev:Japp, LG:n är mindre och ser mkt bättre ut!
Japp, kom för två dar sen tror jagblom skrev:är LG U8110. den senaste mobilen som dom har eller?
Jasså? Berätta!!Therudeboy skrev:Mer nice än Nec:en är den i alla fall Men jag har dåliga erfarenheter av LG:s mobiler.
Nisse Järnet skrev:Snackade med tre precis och dom sa samma sak som ni, att videosamtal INTE tar minuter
[...]
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |