Ni som har 3g hos tre!

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Köp LG:n ist :) Mindre är den också. Jag är väldigt nöjd med min! Det enda negativa är att man inte kan stoppa i ett extra minneskort.

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Mina erfarenheter av 3 är skit. Man kommer fram ungefär 1/5 av gångerna man ringer. SMS funktionen lägger ner var och varannan min. Kort och gott: MYCKET barnsjukdommar. Fast det kanske bara jag som har haft otur, vad vet ja.

Jocke

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW
yonsson skrev:
Abbonemangsavgiften e 150/månaden första halvåret. därefter 300/månaden i ett halvår

Är den den kampanjen som går ut nu?
Då får jag också pallra mig iväg till handlaren imorgon. Hade velat ha SE z1010, men får väl ta LG:n då.

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Biifer skrev:
Mina erfarenheter av 3 är skit. Man kommer fram ungefär 1/5 av gångerna man ringer. SMS funktionen lägger ner var och varannan min. Kort och gott: MYCKET barnsjukdommar. Fast det kanske bara jag som har haft otur, vad vet ja.
Låter ju inge vidare! Jag har bara positiva erfarenheter hitils. Har ju knappt snackat nåt (15min kanske) och dom roliga funktionerna har ju inte kommit igång än iof men ändå :p

Anthrax

Medlem
Gick med
29 Jun 2003
Hoj
To be continued...
Så, då har man beställt en Lg U8110.
Och jag vet vart jag ska gå om jag har klagomål.
Hör du Nisse? :7peta

Då blir det till att smaka på kattungan.. :lol

Nä, jag nöjer mig med en sladdartur med Bmw:n. Min är ju på långtids-renovering. :död

More

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2004
Hoj
-
2 Juni höjer dom priserna. Satsa på att köpa nu så att ni får billiga anbonemang för efter 2 Juni så kommer telefonerna inte vara gratis, månads kostnaderna kommer höjas och abbonemanget kommer låsas till 24 Månader och inte 12 Månader som nu.

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Det anthrax snackar om är att du har din pott på 150min, alla samtal inkl. till 3 tickar ner potten... men 3 är fortfarande gratis när potten är slut! dock är videosamtal alltid gratis och dras inte ifrån potten!!

Någon som har löst problemet med att man inte kan låsa telefonen till ett visst nät?
Bor 3km från danmark så det är lite störigt! har en 616

yonsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
2004, Triumph Thruxton
Beställde en 616 precis nu. Fick en stereohandsfri på köpet. Och slapp uppkopplingsavgiften eftersom jag e student. :weee

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Anthrax skrev:
Så, då har man beställt en Lg U8110.
Och jag vet vart jag ska gå om jag har klagomål.
Hör du Nisse? :7peta

Då blir det till att smaka på kattungan.. :lol

Nä, jag nöjer mig med en sladdartur med Bmw:n. Min är ju på långtids-renovering. :död
Hehe :martialar jag kan ninja ;)

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
kajlyl skrev:
Det anthrax snackar om är att du har din pott på 150min, alla samtal inkl. till 3 tickar ner potten... men 3 är fortfarande gratis när potten är slut! dock är videosamtal alltid gratis och dras inte ifrån potten!!

Så här står det:
Erbjudandet att ringa för noll kr/min gäller röst- och videosamtal i 24 månader från tecknande av abonnemang och endast samtal i 3s nät inom Sverige , förutom samtal till 3svar. Erbjudandet avser ett normalt användande. Priset noll kr/minut börjar att gälla när dina i abonnemanget inkluderade minuter är förbrukade.

yonsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
2004, Triumph Thruxton
Men vafan du snutrrar ju till det med alla citat och grejer :)
Ska bli kul att få ny mobil. Hoppas den kommer innan jag åker hem till gbg bara så jag slipper åka upp för att hämta den. (Åker hem nästa fredag)

Edit
Erbjudandet avser ett normalt användande.
:va

Ahlstrom

Marijuana™ Approved by Pippi & friends
Gick med
21 May 2003
Hoj
ZXR750J
Ni som e studenter och vill ha 3G, ta er en titt på: http://www.klubbtele.se
som har rätt schyssta priser.
Har själv funtat på att köpa en 3G-mobil men väljer att vänta ett tag, trots att jag tror att priserna bara lär stiga.

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yonsson skrev:
Men vafan du snutrrar ju till det med alla citat och grejer :)
Ska bli kul att få ny mobil. Hoppas den kommer innan jag åker hem till gbg bara så jag slipper åka upp för att hämta den. (Åker hem nästa fredag)

Edit
:va
Snackade med tre precis och dom sa samma sak som ni, att videosamtal INTE tar minuter :tummenupp
Dom sa också att det kan ta en stund innan alla tjänster kommer igång.

Normalt användade är väl för att man inte ska låta videosamtalet va igång dygnet runt typ.

Anthrax

Medlem
Gick med
29 Jun 2003
Hoj
To be continued...
Fan att man ska till o vara tveksam nu... Valde jag verkligen rätt mobil?
Lg:n har ju bara 16 megs minne, medan Nec:n har utbytesbara minneskort.

Hur jäkla långt kommer man med bara 16 meg?

Har visserligen redan en mp3-skivspelare, men den är kinkig att ha på sig om man inte har jacka.

Det borde väl inte vara försent att byta om lusten faller på, så vi får väl se hur jag vill ha det.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln