Nisse Järnet
pschyy =D
Köp LG:n ist Mindre är den också. Jag är väldigt nöjd med min! Det enda negativa är att man inte kan stoppa i ett extra minneskort.
yonsson skrev:Abbonemangsavgiften e 150/månaden första halvåret. därefter 300/månaden i ett halvår
Skynd skynda! LG:n e grymJocke skrev:Är den den kampanjen som går ut nu?
Då får jag också pallra mig iväg till handlaren imorgon. Hade velat ha SE z1010, men får väl ta LG:n då.
Låter ju inge vidare! Jag har bara positiva erfarenheter hitils. Har ju knappt snackat nåt (15min kanske) och dom roliga funktionerna har ju inte kommit igång än iof men ändåBiifer skrev:Mina erfarenheter av 3 är skit. Man kommer fram ungefär 1/5 av gångerna man ringer. SMS funktionen lägger ner var och varannan min. Kort och gott: MYCKET barnsjukdommar. Fast det kanske bara jag som har haft otur, vad vet ja.
Hehe jag kan ninjaAnthrax skrev:Så, då har man beställt en Lg U8110.
Och jag vet vart jag ska gå om jag har klagomål.
Hör du Nisse?
Då blir det till att smaka på kattungan..
Nä, jag nöjer mig med en sladdartur med Bmw:n. Min är ju på långtids-renovering.
kajlyl skrev:Det anthrax snackar om är att du har din pott på 150min, alla samtal inkl. till 3 tickar ner potten... men 3 är fortfarande gratis när potten är slut! dock är videosamtal alltid gratis och dras inte ifrån potten!!
Erbjudandet att ringa för noll kr/min gäller röst- och videosamtal i 24 månader från tecknande av abonnemang och endast samtal i 3s nät inom Sverige , förutom samtal till 3svar. Erbjudandet avser ett normalt användande. Priset noll kr/minut börjar att gälla när dina i abonnemanget inkluderade minuter är förbrukade.
Schtereohandsfree fick jaa meeee Och så räcker batteriet längre än 40hyonsson skrev:Beställde en 616 precis nu. Fick en stereohandsfri på köpet. Och slapp uppkopplingsavgiften eftersom jag e student. :weee
Han har rätt. Frågade en säljare för 5 min sne när jag beställde!dock är videosamtal alltid gratis och dras inte ifrån potten!!
Det kom som en trevlig överaskning!yonsson skrev:Han har rätt. Frågade en säljare för 5 min sne när jag beställde!
Erbjudandet avser ett normalt användande.
Snackade med tre precis och dom sa samma sak som ni, att videosamtal INTE tar minuteryonsson skrev:Men vafan du snutrrar ju till det med alla citat och grejer
Ska bli kul att få ny mobil. Hoppas den kommer innan jag åker hem till gbg bara så jag slipper åka upp för att hämta den. (Åker hem nästa fredag)
Edit
Litar du inte på mig eller?Nisse Järnet skrev:Snackade med tre precis och dom sa samma sak ...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|