Zeb_Macahan skrev:men att jag både tycker om min motard och min SH bör väl inte göra att jag blir häcklad?
Motard för bus rockar, dessutom kostar den 1/7 av min SH i försäkring....
//jaG
Rigge skrev:Rubriken lyder "Ni som säger att motard är tråkigt"... Då måste man väl få diskutera vidare??? Åk hur mycket motard du vill, kul för dig att du tycker det är kul, jag låter gärna bli. Jag har inte häcklat dig.
Zeb_Macahan skrev:Innerst inne lurar nog en pojk som gillar grusvägar och pengar över i plånboken med...
har inget med det å göra... men det är mer ska man säga.. brutalt.. en sport hoj går fort som fan osv men är inte alls lika ettrig å så som en Husaberg tex.. helt olika "personligheter" på hojarna..Rigge skrev:En fråga, och jag försöker inte reta upp nån. Vad är roligare? Att den går saktare och skakar mer?
dom får kanske "bra vibrationer" av det...Rigge skrev:En fråga, och jag försöker inte reta upp nån. Vad är roligare? Att den går saktare och skakar mer?
Rigge skrev:En fråga, och jag försöker inte reta upp nån. Vad är roligare? Att den går saktare och skakar mer?
TheDude skrev:Snygga bilder Vad använde ni för kamera?
dainesebiker skrev:Jag vill också ha en Motard hoj
du vet sej sån här Husaberg du vet.. de e skit skoj du vetdainesebiker skrev:Jag vill också ha en Motard hoj
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|