Ni som säger att motard är tråkigt...

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Hoj
En sån med klocka :/
Har inte din mamma lärt dig o sitta ordentligt när du kör hoj :fatta!
serriöst det är gudomligt sköna bilder :Bugar

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Zeb_Macahan skrev:
men att jag både tycker om min motard och min SH bör väl inte göra att jag blir häcklad? :rolleyes:

Motard för bus rockar, dessutom kostar den 1/7 av min SH i försäkring....

//jaG

Rubriken lyder "Ni som säger att motard är tråkigt"... Då måste man väl få diskutera vidare??? Åk hur mycket motard du vill, kul för dig att du tycker det är kul, jag låter gärna bli. Jag har inte häcklat dig.

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Rigge skrev:
Rubriken lyder "Ni som säger att motard är tråkigt"... Då måste man väl få diskutera vidare??? Åk hur mycket motard du vill, kul för dig att du tycker det är kul, jag låter gärna bli. Jag har inte häcklat dig.

Innerst inne lurar nog en pojk som gillar grusvägar och pengar över i plånboken med... :tungan

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Zeb_Macahan skrev:
Innerst inne lurar nog en pojk som gillar grusvägar och pengar över i plånboken med... :tungan

Nja tvivlar på att det är billigare att åka spretans 660 än min cykel... men en 660 med crosshjul skulle va nåt, men motard känns som att dom inte är riktigt bra på grus eller gata.

Pebl

Flyter fram
Gick med
17 Oct 2003
Hoj
-06 BMW R1200S,-99 BMW K1200LT
Det som förekommer på bilderna har väl lika mycket att göra med seriös motard, som ett gäng bonnläppar med en cross på en stubbåker har med motocross att göra?

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Skaffar SM nästa gång pga 1. självbevarelsedrift 2. Försäkring 3. Verkar jävligt roligt!

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
kanske ser tråkigt ut... men det är förbannat kul... :yoparty

Tolf

Tolf
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tl 1000r
var o kollade på KTm duke 04 i går, börjar bli mer o mer sugen, blev ännu mer sugen nu när jag såg dom här biolderna.

Tolf

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
En fråga, och jag försöker inte reta upp nån. Vad är roligare? Att den går saktare och skakar mer?

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Rigge skrev:
En fråga, och jag försöker inte reta upp nån. Vad är roligare? Att den går saktare och skakar mer?
har inget med det å göra... men det är mer ska man säga.. brutalt.. en sport hoj går fort som fan osv men är inte alls lika ettrig å så som en Husaberg tex.. helt olika "personligheter" på hojarna..

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Rigge skrev:

Då kommer ju genast motfrågan (utan att reta dig): Din hoj måste ju vara astråkig,, jämfört med ZX10an är den ju

¤ Seg
¤ Tråkig
¤ Gungig
¤ svajig
¤ Gammal och touringlik

Allt handlar inte om hastighet..... jag har insett att jag har ett sug efter överlevande, jag vill ha något roligt i låga hastigheter. Motarden bjuder på fartkänsla under 200 km/h, något som sporthojen inte gör....

Att motorn skakar glömmer man fort och vridet är att dö för.... sen att det är lättare att ha roligt på den är ju bara ett plus!

Som långfärdsvagn är den astråkig, men det funkar iallafall...

//jaG

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Äh, på med crossdäck! förutom stoppies går det lika bra att leka dån och DÅ kan man verkligen lajja av vägen!

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år