Ni tre GR wannabee´s som brände igenom Knutby!

Status
Ej öppen för fler svar.

Lassis

Ny medlem
Gick med
30 Apr 2009
Ort
Mora
Hoj
Kawa Zx10r -04
Alltså vafan...

Det var inte jag som kasta :krama

Men allvarligt talat, hade du kört snabbare hade du förmodligen hunnit försvinna innan 8-åringen sprang över :tummenupp

TS borde kanske kollat lite extra när han hör tre hojar yla, innan han skanderar att han har företräde och klampar rakt ut? Självbevarelsedrift kallas det. Blev lärd som väldigt ung att både lyssna och titta flera gånger innan jag kliver ut, så som TS beskriver det borde det varit omöjligt att missa att upptäcka hojarna.

Va tänker jag med?

Det borde ju vilken jävla 5åring som helst fatta att han inte skulle ha gått på övergångstället när det kommer hojar som kör för fort.

Men han kanske ansträngde sig för att spela dum i huvudet bara, vad vet jag...
 

Tankad

Ny medlem
Gick med
31 Dec 2009
Ort
Ungern
Hoj
Yamaha R6 -09
Va tänker jag med?

Det borde ju vilken jävla 5åring som helst fatta att han inte skulle ha gått på övergångstället när det kommer hojar som kör för fort.

Men han kanske ansträngde sig för att spela dum i huvudet bara, vad vet jag...

Snackade snarare om TS som klagat på att HAN nästan blev påkörd, om du hade läst mitt inlägg ordentligt. Tror att rätt så få tycker att förarna gjorde rätt, men hela diskussionen är rätt rolig, här ska det fås tag på, pratas vett med och blablabla. Om han nu verkligen var så nära att köra på ungen så märkte han det och fick sin tankeställare redan då, därmed bidrar denna tråd inte till något annat än att spä på hat. Tror dock inte de som körde bryr sig ett skit nämligen, de ville bara köra fort :tummenupp
 
Last edited:

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Nein
Ja då får man ju hoppas att det är rätt folk som kommer körandes, eller att dom kör tillräckligt långsamt så han hinner få ut vajern.

Har folk som kör förbi hemma i 100+ varje vecka och hos polaren som bor nere i byn tycks 50% av alla r-hojar börja dra i början av samhället för att släppa av där det slutar.

Var inte så moraliserande nu, du har ju också kastat ut grus i kurvor och spänt upp vajrar. Det gör väl alla? :va
 

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Ort
Kungälv
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
Den här tråden illustrerar mer än väl varför allmänhetens syn på hojåkare är som den är. Jag syftar alltså inte på trådskaparen, vilket tyvärr många troligen är dumma nog att tro. Jag syftar inte heller på de tre nötterna som flög igenom samhället. Jag syftar på alla menlösa, korkade inlägg som följer, så fort någon ifrågasätter någon hojåkares idiotiska beteende i trafiken. Skärpning!

Nu skall jag sjunka lite i nivå så att jag kanske blir förstådd:
Vad gör alla "bombare" när dom kommit hem, parkerat plastraketen, ålat sig ur rossikostymen (eller jeansen och sporthojströjan), ställer sig framför toaletten, drar fram kuken för att pinka och upptäcker:
DEN ÄR FORTFARANDE LIKA LITEN :va
 

Tankad

Ny medlem
Gick med
31 Dec 2009
Ort
Ungern
Hoj
Yamaha R6 -09
Den här tråden illustrerar mer än väl varför allmänhetens syn på hojåkare är som den är. Jag syftar alltså inte på trådskaparen, vilket tyvärr många troligen är dumma nog att tro. Jag syftar inte heller på de tre nötterna som flög igenom samhället. Jag syftar på alla menlösa, korkade inlägg som följer, så fort någon ifrågasätter någon hojåkares idiotiska beteende i trafiken. Skärpning!

Nu skall jag sjunka lite i nivå så att jag kanske blir förstådd:
Vad gör alla "bombare" när dom kommit hem, parkerat plastraketen, ålat sig ur rossikostymen (eller jeansen och sporthojströjan), ställer sig framför toaletten, drar fram kuken för att pinka och upptäcker:
DEN ÄR FORTFARANDE LIKA LITEN :va

Och ni duktiga som håller er minst 10km/h under hastighetsgränsen har störst eller vad var poängen? :tungan I övrigt håller jag med.
 

igelhammar

gud är bedragare......
Gick med
7 May 2003
Ort
halmstad
Hoj
yz 144,piaggio 125....
gillar starten på tråden,tänk på barnen i knutby,om det inte är satir .....
nä upp till norr med de fortkörande ligisterna till hans på en såkallad:
sheike down:)
 

Pizzabagarn

Ödmjukhet...onödigt när pengarna sprutar
Gick med
25 Jul 2010
Ort
där det luktar
Hoj
no focking bike
Hur kommer det sig att det bara är folk med 500cc som gnäller.
Jo för att de har stora kukar och vill berätta det för alla på SH.

Vi som representerar South Side i anrika Stockholm tar fram anteckningsblocket och noterar med största intresse storleken på jättekuken kontra det larvigt lilla antalet kubik på hojarna.

Fett med fränt!!!

Alla med 500cc borde skjutas med ett hagelgevär, gärna rätt på den överdimensionerade kuken så att blodförlusten blir maximal!

Skitbra tråd, börja gråta för fan!!!!!

Ps. Hata alla som kör 500cc eller en töntig offroad. Reflexvästar borde också dööööö!!!!! Ds.
 
Last edited:

Goranforit

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2010
Ort
Rissne
Hoj
Äntligen "ny" Hoj GSX1000R
Den här tråden illustrerar mer än väl varför allmänhetens syn på hojåkare är som den är. Jag syftar alltså inte på trådskaparen, vilket tyvärr många troligen är dumma nog att tro. Jag syftar inte heller på de tre nötterna som flög igenom samhället. Jag syftar på alla menlösa, korkade inlägg som följer, så fort någon ifrågasätter någon hojåkares idiotiska beteende i trafiken. Skärpning!

Nu skall jag sjunka lite i nivå så att jag kanske blir förstådd:
Vad gör alla "bombare" när dom kommit hem, parkerat plastraketen, ålat sig ur rossikostymen (eller jeansen och sporthojströjan), ställer sig framför toaletten, drar fram kuken för att pinka och upptäcker:
DEN ÄR FORTFARANDE LIKA LITEN :va
TS skulle inte skrivit "Ge er till känna" - fatta :7peta å det va inte jag (som kast :D )
Då blir det korkade inlägg, säskilt mina.
Det är ju lite humor i detta och Knutsby spåret är ju lite på tapeten nu(extremister).

drar fram kuken för att pinka och upptäcker:
DEN ÄR FORTFARANDE LIKA LITEN :va

Det är bara http://sporthoj.com/forum/showthread.php?p=4943536#post4943536 Som gör det du beskriver :D
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top