Video Ni vann!..Jag kör lugnt nu med!.. JJ(CBR)JJ

Status
Ej öppen för fler svar.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Varför kör du så mkt bland trafik och i köer? Kanske är en Göteborgsgrej som jag inte förstår mig på? Men här är det ju snarare så att folk kör omvägar för att komma ut på de mer trafiktomma vägarna.

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Kör du utanför stan nån gång? Tycker bara jag ser lanesplitting i överljudsfart ala wannabe GR i dina filmer. För fan lyssna på majoriteten här och ta det lugnare när bilar är i närheten, man vet aldrig vad de hittar på. Du har inte en suck att hinna reagera i den farten du kör förbi. Lyssna på de med lite erfarenhet :tummenupp så du också får chansen att skaffa dig densamma.

flu

kvalitetsolja.se
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Suzuki GS/gsxr1127 turbo ZX10r
Vore det inte kul att överleva några år till och få köra tung hoj? Många (gnälliga) här har säkert några mils erfarenhet mer i bagaget än dej och kan säkert förklara att det är inte ovanligt att det är hojåkaren som förlorar i en närkamp med 10 ton lastbil.
Många hojåkare inkl undertecknad gillar att köra lite över hastighetsgränsen men gör det på ett bättre ställe än ihop med tung trafik.
Skitkul att du filmar och lägger ut på YT, detta uppskattas av flertalet. Att det är 125 filmer har ingen betydelse för mej då detta också är hojar.
Det vore inte lika kul om du ska filma med hjälmkamera från rullstol, du gör ju givetvis som du vill och kan tycka att även jag är en gnällig gammal guppe.

Mvh Ulf

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Varför kör du så mkt bland trafik och i köer? Kanske är en Göteborgsgrej som jag inte förstår mig på? Men här är det ju snarare så att folk kör omvägar för att komma ut på de mer trafiktomma vägarna.

Det är en "hej titta på mig jag är GR grej".

flu

kvalitetsolja.se
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Suzuki GS/gsxr1127 turbo ZX10r
Dom har stannat mig å som tur va släppte dom mig!
Kommer säkert låta som nån gh wannabe nu men men!
En sak ja undrar varför skriver alla om körkort? Ett körkort kan man alltid ta om!..

De missar en liten poäng där med körkortet kontra en bruten nacke. Det är bara en av dom som är lätt att återhämta sej från.

Mvh Ulf

diva77

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2009
Hoj
ER-6n 11 samt bakpå BMW....lyxiga biatch
jadå...kortet kan du ta om....men ditt liv blir det värre med....sen tror jaginte att folk skriver om ditt körkort utan om att du ska vara rädd om ditt liv.....fortsätter du så....så lär du inte leva länge....sorry....men d e fakta

heggeli

gubbjävel
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
Aprilia rsv
Hade jag sett min grabb köra så där så hade jag tagit ifrån
honom hans hoj.
Föräldrar ska inte behöva begrava sina barn.

jetson

Guest
Det märks att vi är i februari.. moralpanik efter en liten pendlarfilm.. ni är för gulliga

Om två månade är det glömt och ni drar på bakan förbi bilköerna igen :D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...