- Jerker -
Gudomlig sporthojare
Det märks att vi är i februari.. moralpanik efter en liten pendlarfilm.. ni är för gulliga
Om två månade är det glömt och ni drar på bakan förbi bilköerna igen
Han bad ju om kommentarer.
Det märks att vi är i februari.. moralpanik efter en liten pendlarfilm.. ni är för gulliga
Om två månade är det glömt och ni drar på bakan förbi bilköerna igen
Han bad ju om kommentarer.
Iofs, men det blev lite väl mycket "tio små moppepojkar" över hela tråden för min smak. Det är väl bättre med konkret input istället för moralpredikan.
Kör inte så här idag!..
Haha, äru dum på nått sätt eller? "NI VAN, SÅ HÄR KÖR JA NU :YÄÄÄ" står det i rubriken, men du kör inte så nu när du fått förklarat för dig att det du visar i filmen är idioti? Ja fortsätt vänd kappan efter vinden men det lär du inte kunna göra för evigt
När ser det ut som det är inspelat? Om vi tänker på årstiden?..
Precis! Hur kör du nu? typ ganska exakt likadant som hösten 2011? eller du kanske lär dig som bäst om du inte kör?
Du lär ju överleva bäst om du inte kör..
Jag tycker inte att det ser mycket farligare ut än dom andra som lägger upp filmerna här. 240 på grusiga landsvägar omringade av djur är inte så riskfritt det heller.
Det är så roligt att läsa klagomål från personer som garanterat åkt 200+ på offentlig väg och garanterat åkt många kilometer bakhjul i sin hojkarriär
Det är så roligt att läsa klagomål från personer som garanterat åkt 200+ på offentlig väg och garanterat åkt många kilometer bakhjul i sin hojkarriär
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|