Video Ni vann!..Jag kör lugnt nu med!.. JJ(CBR)JJ

Status
Ej öppen för fler svar.

Malmö Monster

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2005
Ort
Limhamn
Hoj
R6-00
Favorit på den. Tackar. bra film med btw. Skit i va gubbarna o tanterna skriver. Dom e bara pissed för det e kallt ute
 

Ketzer

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hed@red
Hoj
KTM SD 1290 GT -17
Vi som är "gubbar" o "tanter" nu har också varit små barn o vet hur roligt det är att få bli just gubbe o vill att du skall bli det med.
 

Ketzer

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hed@red
Hoj
KTM SD 1290 GT -17
Nu blev jag sur bara för att du trodde att jag var sur, din fåntratt.
 

Code

Medlem
Gick med
8 Jul 2008
Ort
Skåne
Hoj
KTM
Vadå köra som jag själv vill? De flesta här kör väl fordon med ratt också? Hur kul är det om någon kommer som en galning från vägrenen och landar i sidan på bilen? Eller tvingas väja och råkar ut för en olycka? Tänk på andra, inte bara dig själv.
Klart det är kul att busköra, men som som så mycket annat kul så kan man dessvärre inte göra allt bara för det är roligt. Ta hand om dig... Och oss andra.
 

Adde1986

Ny medlem
Gick med
17 Oct 2010
Ort
Lindome
Hoj
KTM 690 SMC -08
Dom har stannat mig å som tur va släppte dom mig!
Kommer säkert låta som nån gh wannabe nu men men!
En sak ja undrar varför skriver alla om körkort? Ett körkort kan man alltid ta om!..

Du är ju inte lämplig att vara ute på vägarna. Jävla snicksnack, strävar du efter att köra vårdslöst och bli av med lappen? Ser jag dig förbi skolan med för hög fart kommer fälgkorset vinande kan jag säga dig. Skärp till dig och se till att mogna!
 

Thorped

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jun 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Tiger 955i
Nja inget för mig för feg :)
FEG !!!? Du verkar vara allt annat än feg, men jag må säga att du kör rätt oansvarsfullt. Undra just vilken skola som vågade släppa ut dig i trafiken...?

...Svårt att ta om något körkort om man sitter i rullstol eller ligger under en gravsten.
Tur för dig att du tycker att du kör bättre men jag är inte så säker på den saken efter en sådan start på karriären...
 

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Ort
Piteå
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E
Forumet verkar ha ballat ur så jag har plockat bort en del dubbla inlägg i tråden.

Sen ber jag er snällt att hålla det städat. Det börjar närma sig GR-tråd nivå snart och då låser nån tråden.
 
Last edited:

rallyfisken

Eleganten i från vidderna.
Gick med
6 Jan 2006
Ort
Nybro
Hoj
Yamasaki ZXSR500, Kawasaki ZXR400 slaktad på delar...
Hur i hela fridens namn fick du ditt körkort?!!

Vill du ha tips på hur du ska förbättra din körning?
Börja om, gör om gör rätt! Gå tillbaka till körskolan och säga precis dessa orden: "jag vill ta fler körlektioner för jag kan inte köra på ett säkert sätt själv än."

Den här filmen gör mig djupt oroad. Både på grund av att du utsätter dig själv för otaliga risker men även för att du utsätter andra för dem. Där till uppvisar du en attityd angående din egen körning som INTE hör hemma hos en sund motorcyklist, eller fordonsförare över huvud taget för den delen. Din omkörning på insidan i en bussficka är ett solklart bevis på att du brister i såväl omdöme som kunskap om trafikregler. Du håller ju för jössenamn på att köra in i trottoar kanten för att inte köra på bilen till vänster om dig.

Jag är inte den som slaviskt följer alla trafikregler, jag köra ofta för fort, men en omkörning av ett par husvagnsekipage för ett par somrar sen höll på att kosta mig livet när en av dem helt oplanerat svänger ut i motsatt körfält. I det fallet rörde det sig om hundradels sekunder att jag hann väja, och det i en situation där jag borde haft goda marginaler.

Oförutsedda saker sker hela tiden i trafiken, tänk på det varje gång du ger dig ut!
Snälla, för oss alla men mest för din egen och din familjs skull, sansa dig, tänk efter eller ställ hojen och gå!

Bli inte ett namn till i minneslunden, i synnerhet inte i din ålder!
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top