Video Ni vann!..Jag kör lugnt nu med!.. JJ(CBR)JJ

Status
Ej öppen för fler svar.

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Hoj
Bmw 850 adv
jag börjar bli riktigt förvirrad nu, du la upp en film där du körde som man gjorde när man var 15 på moppen, felaktig kurvtagning, fel fel fel fel fel fel.... Sen diskuterades den filmen väldigt mkt pga din farliga körning. Sen lägger du upp denna filmen, som du då påstår är från innan du la upp den tidigare filmen? O säger att du "kör såhär nu".

Förvirrad.

Exakt vad jag skulle fråga! :rofl

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
varför är alla så upprörda ... gick varken fort eller var speciellt extremt någonstans :va .... många av sk "Mc filmer" är betydligt "värre" än dedär ... e det bara för han går i plugget å kör 125'a ??

ingen här som kör hoj i stockholms rusningstrafik ?

erikanton

Ny medlem
Gick med
18 Oct 2008
Hoj
Yamaha MT-03/ suzuki GSX600R
Du är ju inte lämplig att vara ute på vägarna. Jävla snicksnack, strävar du efter att köra vårdslöst och bli av med lappen? Ser jag dig förbi skolan med för hög fart kommer fälgkorset vinande kan jag säga dig. Skärp till dig och se till att mogna!

Kanske dags att gå till psykolog.?. Inburen ilska är inget att leka med:4skrika

Kyssen GBG

Ny medlem
Gick med
30 Jan 2010
Hoj
BMW K 1300 S, BMW S1000RR
Om du kör såhär så lär du aldrig att få uppleva dagen då du grenslar en tung hoj :gråta
Det som jag funderar över mest är att så många timmar som du och din farsa la ner på ditt övningskörande så är jag förvånad över resultatet.... vart är den felande länken? Är din far stolt om han får se hur du kör? Det finns en ökänd mc polis i ditt område och jag hoppas att du får stifta bekantskap med denne herre, det lär bli en upplevelse som du tar med dig framöver :Bugar

adde78

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2005
Hoj
1000 k5 Såld, zx10r års 09.
Kul att du redigerar film och kör hoj och skapar vårkänslor:tummenupp

Skit i alla här som ger kritik. de har bara en äcklig dubbelmoral. Så fort de sätter sig på hojen växer hornen, och då har det helt glömt bort vad de skrivit i denna tråd

Kör så det ryker:tummenupp

K B

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2008
Hoj
CBR900RR -92, CBR 900RR -92 Turbo, K5 Turbo, 7/11 Turbo, CBR1000RR SC59
Hur orkar du göra bort dig gång på gång på gång?

fiffe

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2010
Hoj
SÅLD honda cbr1000rr bmw r1200gs adventure 2010
JJ kör på ditt vis , det är ditt liv och ingen annans. Nu säger jag inte att du kör bra eller dåligt. Vänta tills filmerna om bakhjulskörning och 200km/h på 70 vägar förbi stugor där barnen leker osv så klaga på det. Bara för att 1000cc inte har råd att ha sin hoj påställd nu så är dom lite piss off för att dom vill köra med. I maj så har dom flesta glömt detta så lek medans du kan och se till att du får köra i många år. Hamnar du i en statisktik så blir jag arg på dig :) Du kanske kan få köra i hop med oss någon gång. I morgon ska det testat mc körning i London. Ska bara köpa ett klart visir då tonat inte är ok här.

max350

Yamaha RD-2Takt
Gick med
23 Jan 2006
Hoj
83 Yamaha RD350 MT Racing 60c, Strömsholm 4800 B&R Cyclepro 50cc Race Bullit 50cc Sundeam Speedmaster 60cc
Ni ser väl att det är GhoStRiDer BaByn:banana

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Om du kör såhär så lär du aldrig att få uppleva dagen då du grenslar en tung hoj :gråta
Det som jag funderar över mest är att så många timmar som du och din farsa la ner på ditt övningskörande så är jag förvånad över resultatet.... vart är den felande länken? Är din far stolt om han får se hur du kör? Det finns en ökänd mc polis i ditt område och jag hoppas att du får stifta bekantskap med denne herre, det lär bli en upplevelse som du tar med dig framöver :Bugar

Den här kommentaren satte nog mest spår!..
Å nej min far är i mot sån här körning!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...