fiffe
Ny medlem
- Gick med
- 20 Aug 2010
- Hoj
- SÅLD honda cbr1000rr bmw r1200gs adventure 2010
Man blir ju bara mer körsugen nu. Inte för att jag kör på det sättet. Kanske smyger förbi i köer ibland men inte något annat. Ska bli kul och läsa komentarer om andra som kör som galningar i höga farter och idioti körningar. Då är det lite "häftigt" för att det är större maskiner som kör. Samma idiotkörning som visas. När man ser på film så ser ju allt värre ut än vad det igentligen är. Så allt är ju lite svårt att avgöra hur det är i verkligheten. Nu säger jag inte att grabben kör bra men han kör ju som så många andra här. Tar komentarer med en klackspark och tar in lite i huvudet med från dom som har mer erfarenhet. Nu vet vi ju att alla vill alla väl i trafiken och säg nu inte att bilister är så fruktansvärt fgarliga i trafiken för då kan man ju undra hur ni kör bil. När jag kör så brukar jag se till att dom ser mig hela tiden, jag har i åtanke att jag ser inte alltid en mc som kommer fort som fan, så farför skulle dom se mig?
Nu är jag lite på fyllan så det kan vara lite felskrivet med men det enda som jag har att "klaga" på är MUSIKEN!!!! Det slk vara rock i en bra film. Skål från London.
Nu är jag lite på fyllan så det kan vara lite felskrivet med men det enda som jag har att "klaga" på är MUSIKEN!!!! Det slk vara rock i en bra film. Skål från London.