Jag gillar handtagsskydden. Massiva, tjocka saker är skiten.![]()
Tjockt aluminium är skiten
![Party :yoparty :yoparty](/img/smilies/nya/yoparty.gif)
Jag gillar handtagsskydden. Massiva, tjocka saker är skiten.![]()
Tjockt aluminium är skitenstarkt, tjockt, lätt.
Men det gnistrar ju inte om dem när du skrapar dem2886876Tjockt aluminium är skitenstarkt, tjockt, lätt.
Ska du lägga på ett lager glasfiber också eller? Ser helt okej ut annars.![]()
Men det gnistrar ju inte om dem när du skrapar dem![]()
Edit: På dagens fråga skulle jag säga att den är till för att justera filtrets tillgång till luft.![]()
Näe vet inte om det är krav på det men sparar ju banan hehe. Glasfiber är nog det lättaste som finns att jobba med. Pensla på polyester på ytan på med galsfiber och sedan pensla lite polyester utanpå också.2886915Ingen aning om hur man hanterar glasfiber, är det regler på att man ska ha det? För isåfall får det ju bli så.
Nää, jag ska inte vara FÖR cool, folk kan faktiskt bli ledsna
Jajo, ungefär så spekulerar jag också, men vad ska det vara bra för?![]()
Jag förmodar att den går bättre med fri lufttillgång (öppen), men att det finns möjlighet att stänga luckan vid allmänt skitigt och blött väder för att inte täppa till filtret helt. Dock bara som jag tror.2886915Ingen aning om hur man hanterar glasfiber, är det regler på att man ska ha det? För isåfall får det ju bli så.
Nää, jag ska inte vara FÖR cool, folk kan faktiskt bli ledsna
Jajo, ungefär så spekulerar jag också, men vad ska det vara bra för?![]()
Näe vet inte om det är krav på det men sparar ju banan hehe. Glasfiber är nog det lättaste som finns att jobba med. Pensla på polyester på ytan på med galsfiber och sedan pensla lite polyester utanpå också.
Alternativt är ju att smeta på lite polyester bara vid hörnena. Men fräck blir det.![]()
Coolt som fan.2886950Äh, kör med en rulle silvertejp på varje handtagsskydd bara! Skitsnyggt!
Näe vet inte om det är krav på det men sparar ju banan hehe. Glasfiber är nog det lättaste som finns att jobba med. Pensla på polyester på ytan på med galsfiber och sedan pensla lite polyester utanpå också.
Alternativt är ju att smeta på lite polyester bara vid hörnena. Men fräck blir det.![]()
Äh, kör med en rulle silvertejp på varje handtagsskydd bara! Skitsnyggt!
Jo vet det och formen var relativt fin så det funkar nog bra.2886961hehe ja, nu är ju aluminium iof relativt mjukt men jag ska lösa det på något vis. Blir nog till att spänna fast ett par gamla handtagsskydd utanpå alut
en lite enklare lösning ja![]()
Och avrunda dagen med lite lek, notera trycket på tröjan
![]()
Dag 2Dagens fråga: Vad fasen är detta? den går att vrida på så den antingen är stäng eller öppen och sitter på luftburken. Vad är det bra för?
![]()
Nån som ska på Mötley och Swedenrock lr?. då blir det jobbigt, för att mötley är dagen innan
Kilen har bevisat flera gånger att han inte tillhör sveriges intelligensreserv så förvänta dig inte för mycket.2887257och vafan har det med Niklas motardbygge att göra?
Det finns ett forum för "överflödiga diskussioner" vettu!
Han har byggt en trike2887185men nicklas, dem där däcken är ju alldelles försmå..
visst ska motarder ha små breda däck, men det där är väll endå att ta i?
![]()
Nån som ska på Mötley och Swedenrock lr?. då blir det jobbigt, för att mötley är dagen innan
Vad skådar mitt vidöppna brunöga, är det husaplast som ligger i garaget?
Och avrunda dagen med lite lek, notera trycket på tröjan
![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |