NiklasL is going motard

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
men nicklas, dem där däcken är ju alldelles försmå..
visst ska motarder ha små breda däck, men det där är väll endå att ta i?:confused:

:rolleyes:

hahaha :rofl

Ja det har du rätt i, nedrans också nu får jag skrota skiten och köpa nytt:gnissla

Han har byggt en trike :rofl :lol

Bättre lycka tills nästa motarbygge Niklas :tummenupp

jamen...men...men...attans!

Vad skådar mitt vidöppna brunöga, är det husaplast som ligger i garaget?

Davids husa står ju som bekant i mitt garage och blottar sin blåa ram på grund av kåpbrist, då han har skruvat bort motorn och ska lämna in på service till en kille.

Last edited:

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
Så det kan te sig så att hans plast råkar vilja sätta sig på en annan hoj? :gåfoeit

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Hoj
sm570r
Siiiiilverteeejp!!! Det blir galet hårdrock.

Seriöst så tror jag det kan funka, det är ju inte prinsessan Madelääjn som ska köra den för fan!

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
Ni behöver inte oroa er, jag löste det med handtagsskydden :)
handtagsskydd%20f%F6rfinat.jpg

Sen tog jag även en bild på (nästan) alla hojar i garaget :D
hojar%20i%20garaget.jpg

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
kom på en sak. är garaget låst? husan står ju med nycket i tänningslåset.. tänk om nån får för sig att stata den å åka iväg
:confused:

2887653 Ska han som kör en husa som absolut inte får bli repig säga :rofl :hihi :lol: :rofl
hehe tänkte på det, jag har alldig sagt att jag var orolig för det, när jag sa att vi hade ne filt hemma hos mig som vi kunde ha på släpet syftade jag inte på repor.. snarare på oljespil osv...

så tyst :tungan

Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
2887605 Siiiiilverteeejp!!! Det blir galet hårdrock.

Seriöst så tror jag det kan funka, det är ju inte prinsessan Madelääjn som ska köra den för fan!
Nej seriöst så är mad max stuk det ända rätta för den där!

2887653 Ska han som kör en husa som absolut inte får bli repig säga :rofl :hihi :lol: :rofl
Skulle inte jag heller vilja om det inte redan va fullt med repor.

Last edited:

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
kom på en sak. är garaget låst? husan står ju med nycket i tänningslåset.. tänk om nån får för sig att stata den å åka iväg
:confused:

hehe tänkte på det, jag har alldig sagt att jag var orolig för det, när jag sa att vi hade ne filt hemma hos mig som vi kunde ha på släpet syftade jag inte på repor.. snarare på oljespil osv...

så tyst :tungan

hahaha:D

David: "men kan man verkligen ställa dem bredvid, jag vill inte att min ska bli repig"
Niklas:"ja det går om man ställer dem varannan frammåt och varannan bakåt"
David: "aja, men jag har ju en filt hemma som jag kaj lägga över"
Niklas: "hahaha okej:D"

Och vad har plasthandtagsskydd med att man inte vill ha hojen repig att göra? orka linda massa tejp runt när jag ändå har riktigt skydd, låter onödigt:confused: :D

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
Nej seriöst så är mad max stuk det ända rätta för den där!

Skulle inte jag heller vilja om det inte redan va fullt med repor.

En motard ska vara lite repig, det är ingen kromsläde ffs. Ingen som läst beskrivningen mellan sporthojar och motarder? "man står där på torget och mäter manlighet genom vem som har flest repor på hojen":D

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
2887689 En motard ska vara lite repig, det är ingen kromsläde ffs. Ingen som läst beskrivningen mellan sporthojar och motarder? "man står där på torget och mäter manlighet genom vem som har flest repor på hojen":D
Du missuppfattat det, du pratar om enduro hojar :hihi

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
Du missuppfattat det, du pratar om enduro hojar :hihi

Motard med:yoparty

Fattar fortfarande inte var david fick det ifrån att jag inte vill göra en enda repa på min kx? Det är ju fan en gammal 88 den kommer jag inte bry mig ett skit om. Men jag tror david tänker lite kort ibland och tycket att puckarna är "overkill", men hällre att dem skrapar i än att jag måste köpa nya kåpor när dem spruckit totalt pga en vurpa.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
2887722 Motard med:yoparty

Fattar fortfarande inte var david fick det ifrån att jag inte vill göra en enda repa på min kx? Det är ju fan en gammal 88 den kommer jag inte bry mig ett skit om. Men jag tror david tänker lite kort ibland och tycket att puckarna är "overkill", men hällre att dem skrapar i än att jag måste köpa nya kåpor när dem spruckit totalt pga en vurpa.
lödkolven är din vän när plast spriker, däremot räddar puckarna fälgar gafflar och ram.

svaret på dagens fråga är föresten att du stänger luckan när du tvättar den.

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
lödkolven är din vän när plast spriker, däremot räddar puckarna fälgar gafflar och ram.

svaret på dagens fråga är föresten att du stänger luckan när du tvättar den.

aha, det är det den är till för :)

Aa, och sen skyddar dem ljuddämparen effektivt med :)

Last edited:

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
2887680 hahaha:D

David: "men kan man verkligen ställa dem bredvid, jag vill inte att min ska bli repig" Niklas:"ja det går om man ställer dem varannan frammåt och varannan bakåt"
David: "aja, men jag har ju en filt hemma som jag kaj lägga över"
Niklas: "hahaha okej:D"

Och vad har plasthandtagsskydd med att man inte vill ha hojen repig att göra? orka linda massa tejp runt när jag ändå har riktigt skydd, låter onödigt:confused: :D
men håll käften niklas nog för att jag är morgontrött jag fan i helvete att jag sa så!
sluta tjafsa för fan det ända jag sa var att det är lite konstigt att du(snaraer din far) lägger ner flera timmar på att skydda en hoj som han köpte för 2000..

herregud

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
men håll käften niklas nog för att jag är morgontrött jag fan i helvete att jag sa så!
sluta tjafsa för fan det ända jag sa var att det är lite konstigt att du(snaraer din far) lägger ner flera timmar på att skydda en hoj som han köpte för 2000..

herregud

www.Överreagera.nu:gnissla

Ja den kostade 3000, och jag hade tänkt hålla kostnaden där istället för att byta ut massa delar som går sönder totalt, sen är det även REGLER på vissa av grejerna jag "slösar mina timmar på". Din DT är ju inte ens 10% laglig för bana, du hade TUR som fick köra just den gången vet du, det sa han tillochmed till dig. Och du är inte heller bättre än mig bara för att du kör en husa 650, så sluta dryga.

Last edited:
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...