Lou siffer
officiellt lammkött
catfight catfight, sätt er i en ring och rök något från den lokala turken och sjung kill em all eller nått ![HIHI :hihi :hihi](/img/smilies/hihi.gif)
![HIHI :hihi :hihi](/img/smilies/hihi.gif)
catfight catfight, sätt er i en ring och rök något från den lokala turken och sjung kill em all eller nått![]()
Motard med![]()
Fattar fortfarande inte var david fick det ifrån att jag inte vill göra en enda repa på min kx? Det är ju fan en gammal 88 den kommer jag inte bry mig ett skit om. Men jag tror david tänker lite kort ibland och tycket att puckarna är "overkill", men hällre att dem skrapar i än att jag måste köpa nya kåpor när dem spruckit totalt pga en vurpa.
Där du kan skada ramen och liknande alvarligt vi nedlägg och tvingas punga ut mer än vad hojen kostade i inköp?2889372trodde faktiskt du köpte en -88 för att köra skiten ur den, så ser jag att du kittat den med krashpuckar och grejer. det luktar söndagskörning. jag hade inte reagerat om den typ var 10årnyare. men det känns lite overkill på en -88
Där du kan skada ramen och liknande alvarligt vi nedlägg och tvingas punga ut mer än vad hojen kostade i inköp?
svets och spännband löser det mesta2889433Där du kan skada ramen och liknande alvarligt vi nedlägg och tvingas punga ut mer än vad hojen kostade i inköp?
Det är la hur gött som helst och kunna gasa som en idiot och inte behöva tänka på allt jobb me kåpor o ram om man nu drar omkull! Jamenar, de är ju bara kul o meka lite, varför klaga?!?! Den dära ska nog bli skojj på bana tror jag![]()
Ja, det är säkert urkul att spendera tusenlappar i onödan för man ville vara cool/dumsnål och inte monterade ett par begagnade hjul från en skateboard för 10kr.2889442men när hojen kostar 3k och man vurpar rejält. så kan man ju köpa en liknande istället för att reparera. Sen finns det ju inte särskilt mkt delar till en såpass gammal. Menmen, det kanske bara är jag som inte förstår..
Där du kan skada ramen och liknande alvarligt vi nedlägg och tvingas punga ut mer än vad hojen kostade i inköp?
Och så slipper man skrapa asfalten på banan i onödan.2889753![]()
Eller hur! Visst, bara 3000 men varför hålla på och lägga ut massa pengar utöver dessa 3000? Nej, på med krashpuckar och hela kittet sen kan man köra hur fort man vill![]()
bara några tankar
är kärlet tätt och har luftning?
hahah fan va fina supermotard däck du fick tag pådet kommer bli as spännande att följa ditt projekt tror det kommer gå as bra för det tycker jag det har gjort än sä längen
lycka till
![]()
Hahah, ja. Det är nog bra om du kortar kedjan lite =)
www.Överreagera.nu:gnissla
Ja den kostade 3000, och jag hade tänkt hålla kostnaden där istället för att byta ut massa delar som går sönder totalt, sen är det även REGLER på vissa av grejerna jag "slösar mina timmar på". Din DT är ju inte ens 10% laglig för bana, du hade TUR som fick köra just den gången vet du, det sa han tillochmed till dig. Och du är inte heller bättre än mig bara för att du kör en husa 650, så sluta dryga.
3000spänn för den där? gav 3000:- för min bil
men tror att vi båda kommer ha lika kul för dom där 3000:- vi har spenderat![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |