NMCK-tråden

RobRas

Guest
är du så pass nyckter så du kan köra på söndag bjuder jag på öl på söndag.. helt klart..:tungan

bättre o sattsa på mån tis ons tors fre lr nått kanske..:tuttar

Läs igen.. Om det inte blir alkohol på Lördag så vill jag köra. Sannolikheten att man förtär en eller tjugoåtta öl på Lördag är rätt stor. Eller du kanske tror att jag kommer att gå ut hårt på Fredag?! :)

Mån-Fre så jobbar dom flesta och då blir det bara små tråkiga turer. Bättre att ta det en helgdag så man kan köra i många timmar!!

Heh nu ska jag sooova.

Godnatt
 

FinaFisken

They made me do it!
Gick med
12 Jan 2008
Ort
In pennys asssss
Hoj
KTM 690 SuperMoto Prestige
Läs igen.. Om det inte blir alkohol på Lördag så vill jag köra. Sannolikheten att man förtär en eller tjugoåtta öl på Lördag är rätt stor. Eller du kanske tror att jag kommer att gå ut hårt på Fredag?! :)

Mån-Fre så jobbar dom flesta och då blir det bara små tråkiga turer. Bättre att ta det en helgdag så man kan köra i många timmar!!

Heh nu ska jag sooova.

Godnatt

jag läste inte fel, men sanolikheten att du är nått redig i huvudet på söndag är juh rätt liten, hänga med korgdreggen en kväll har juh aldrig lämnat någon nykter....
ska du verkligen gå ut hårt på fredag? de tror jag inte på...:tungan
nä ännu en dryg natt konversation.. sorry lollo de var inte min mening men msn är juh bara sååå ute och nu är de lunarstorm för hojåkare som gäller på nätterna ..:tuttar :tungan

Yo gotta sey godnight to the hood man, peace out my bike ridi'n bros!
Got to keep it real u know! Ride hard, just kip on going, fuck the law and shit som dom sejjer när dom sejjer god natt i araby med en nystulen hoj tyyyp :D :gnissla
// Mörten
 
Last edited:

Lakebeach

Ny medlem
Gick med
17 Feb 2008
Ort
Norrhult
Hoj
Hornet 600 -07
Hej alla NMCK:are och annat löst folk. Nu vill jag samla er alla till en stunds skitprat över en ägg och baconmacka och en kopp kaffe. Den trevliga kvällen avlöses sen förhoppningsvis i lite trevliga svängar i den varma luften och vackra naturen för dom som är intresserade. Kl. 18 till 21 är stugan öppen. Välkomna!
 

Pirzig

5-4-4-6
Gick med
11 Feb 2008
Ort
Södra Norrhult
Hoj
Yamaha Aerox 100
Satan då vilken taskig tajming jag hade idag. Vart de några bågar lr?

Ja, ganska mycket bågar, nästan så man undrade vart allt folket var... Var bara uppe och vände i princip, hade bara permission till 20.15. Drog en liten runda på egen gashand efter en snabbfika.
 

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Klavreström
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
en liten bild från igår..
 

Bifogat

  • 29maj.jpg
    29maj.jpg
    109.2 KB · Visningar: 88

RobRas

Guest
Blir lite körning i det fina vädret lite senare! Samling vid Pump 18:30!!
 

Pirzig

5-4-4-6
Gick med
11 Feb 2008
Ort
Södra Norrhult
Hoj
Yamaha Aerox 100
Utflykt

:hojharley
Jag var tidigare inne på att göra en skåneutflykt någon dag, och nu tänkte jag att det börjar bli dags att sätta planerna i verket. Mina kunskaper i lokalgeografi sviktar en del och när jag hade planerat rutten upptäckte jag till min fasa att det var till blekinge jag skulle åka. Men om det finns något intresse av en sådan liten tur vore det kul. Tänkte mig start i i början på dagen och några stopp, bland annat för lunch och någon sevärdhet. Lördagen kan vara den bästa dagen då nationaldagen och söndagen på många ställen firas genom att stänga butiker och restauranger. (Hade tänkt en snabbis på Ovets Motor i Olofström, men inget måste).

Synpunkter?
 

RobRas

Guest
:hojharley
Jag var tidigare inne på att göra en skåneutflykt någon dag, och nu tänkte jag att det börjar bli dags att sätta planerna i verket. Mina kunskaper i lokalgeografi sviktar en del och när jag hade planerat rutten upptäckte jag till min fasa att det var till blekinge jag skulle åka. Men om det finns något intresse av en sådan liten tur vore det kul. Tänkte mig start i i början på dagen och några stopp, bland annat för lunch och någon sevärdhet. Lördagen kan vara den bästa dagen då nationaldagen och söndagen på många ställen firas genom att stänga butiker och restauranger. (Hade tänkt en snabbis på Ovets Motor i Olofström, men inget måste).

Synpunkter?

Jag får nog stå över det hela :( . Insåg nyss att det är fullt upp på helgerna fram tills semestern....
 

RobRas

Guest
jo jag satt o tänkte på de, vad har vi kvar att göra på övervåningen?

Inte mycket....




Lister runt borden.. Adam har "lite" el kvar att dra. Var det allt?

Däremot så bör vi nog ta tag i stockarna som ligger ute i regnet! Allt hänger väll på Sjöstränderna, vedklyven...
 

zponxy

Ny medlem
Gick med
26 Sep 2004
Ort
Norrhult
Hoj
Suzuki SV650s -06
Inte mycket....




Lister runt borden.. Adam har "lite" el kvar att dra. Var det allt?

Däremot så bör vi nog ta tag i stockarna som ligger ute i regnet! Allt hänger väll på Sjöstränderna, vedklyven...

Ja jag vet, jag e en dålig människa.
Annars är det väl mest plocka undan all skit, verktyg mm, samt städa lite ordentligt.
 

erecxx

jag kom, jag sågs, jag kraschade
Gick med
21 Mar 2008
Ort
Göteborg
Hoj
990smr
Hej nmckare, nu är jag en av er! Körde upp igår och fixade det. Garage är hyrt, pengar snart fixade och hoj köps nästa vecka.

Kommer hem om nån vecka och hälsar på, så har ni någon att köra om och peka finger åt! =)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top