Det är inte så fräsigt med nummerskylt... Skylthållaren ligger i din brevlåda nu
Men man kan köpe endel balla prylar för 1500:- ännu fler för 3000:-
Det är inte så fräsigt med nummerskylt... Skylthållaren ligger i din brevlåda nu
Men man kan köpe endel balla prylar för 1500:- ännu fler för 3000:-
View attachment 234829
fast på nått litet skruvat sätt känns de ändå som att de skulle kunna vara värt den lilla pengen..
men de får juh inte bli allt för ofta man råkar i knipa för att..
är de så att finns någon "3" gångers regel typ att man blir av med körkortet om man åker dit för 3 mindre grejor lr är de bara lööst SKIT SNACK ???
För att sammanfatta det hela::
//FISHI
Hehe, han har jag också råkat ut för. Han försökte sparka en fotboll i huvudet på Pontus (?) en gång för länge sen (125'a-tiden?) också, har jag för mej. Jag tror inte han gillar motorcyklar.Faan va sura gubbarna är i byn.. kom från åseda för en stund sedan o körde skeda vägen hem och efter att har inträtt i norrhult o kört egenom "kc kurvan" vid sjön så kommer det ut en jävlig arg gubbe mitt i vägen och nästan försöker göra en hoppspark i ansiktet på mej.. herre gud.. körde juh inte äns fort därför går nu misstankarna över på robbin som låg 50 meter framför och förmodligen laddade på så gott han kunde
Jag menar man måste väl få köra hoj i byn lr ska man behöva leda in och ut den?
Gasa gärna på lite där så ska ni få se på en arg faan..
//FISHI
Röda huset precis efter kurvan, efter huset kommer grusvägen... Eller tvärtom om man kommer från andra hållet...
Alltid någon som stör sig på det folk gör ute.. Jag tex hatar mopeder och folk som är utanför min lägenhet när jag börjar jobba på helgen.. Då vill man gå ut och slå något hårt i huvudet på dom..
Hehe, han har jag också råkat ut för. Han försökte sparka en fotboll i huvudet på Pontus (?) en gång för länge sen (125'a-tiden?) också, har jag för mej. Jag tror inte han gillar motorcyklar.
Hehe det kommer jag ihåg.... han hoppade även ut en gång när jag testade Jims gammla S2...
hehe, det mina herrar är samme gubbe som äger marken som knutte står på.. så det är bäst vi är snälla!!
va är det för en gubbe? aldrig stött på honom..?
Jag tänkte ta en heldagsutflykt till de vackra vägarna i norra skåne (Kristianstadstrakten) någon gång framöver, finns det något intresse att deltaga i en dylik exkursion. Kanske lägga upp en rutt med lämpliga stopp för mat och sevärdheter. Kanske någon har en bekant söderöver. Det har jag men de är vegetarianer . Vad sägs?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|