NMCK-tråden

FinaFisken

They made me do it!
Gick med
12 Jan 2008
Ort
In pennys asssss
Hoj
KTM 690 SuperMoto Prestige
yamaha.jpg

fast på nått litet skruvat sätt känns de ändå som att de skulle kunna vara värt den lilla pengen..
men de får juh inte bli allt för ofta man råkar i knipa för att..:mad:

är de så att finns någon "3" gångers regel typ att man blir av med körkortet om man åker dit för 3 mindre grejor lr är de bara lööst SKIT SNACK ???:tungan

För att sammanfatta det hela:: :tuttar

//FISHI
 

FinaFisken

They made me do it!
Gick med
12 Jan 2008
Ort
In pennys asssss
Hoj
KTM 690 SuperMoto Prestige
Faan va sura gubbarna är i byn.. kom från åseda för en stund sedan o körde skeda vägen hem och efter att har inträtt i norrhult o kört egenom "kc kurvan" vid sjön så kommer det ut en jävlig arg gubbe mitt i vägen och nästan försöker göra en hoppspark i ansiktet på mej.. herre gud.. körde juh inte äns fort därför går nu misstankarna över på robbin som låg 50 meter framför och förmodligen laddade på så gott han kunde:D:tummenupp

Jag menar man måste väl få köra hoj i byn lr ska man behöva leda in och ut den?
Gasa gärna på lite där så ska ni få se på en arg faan..:tungan

//FISHI
 
Last edited:

zponxy

Ny medlem
Gick med
26 Sep 2004
Ort
Norrhult
Hoj
Suzuki SV650s -06
View attachment 234829

fast på nått litet skruvat sätt känns de ändå som att de skulle kunna vara värt den lilla pengen..
men de får juh inte bli allt för ofta man råkar i knipa för att..:mad:

är de så att finns någon "3" gångers regel typ att man blir av med körkortet om man åker dit för 3 mindre grejor lr är de bara lööst SKIT SNACK ???:tungan

För att sammanfatta det hela:: :tuttar

//FISHI

Den var ju snygg!
 

Kapten Kofot

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2008
Ort
Norrhult
Hoj
Triumph Speed Triple -04
Faan va sura gubbarna är i byn.. kom från åseda för en stund sedan o körde skeda vägen hem och efter att har inträtt i norrhult o kört egenom "kc kurvan" vid sjön så kommer det ut en jävlig arg gubbe mitt i vägen och nästan försöker göra en hoppspark i ansiktet på mej.. herre gud.. körde juh inte äns fort därför går nu misstankarna över på robbin som låg 50 meter framför och förmodligen laddade på så gott han kunde:D:tummenupp

Jag menar man måste väl få köra hoj i byn lr ska man behöva leda in och ut den?
Gasa gärna på lite där så ska ni få se på en arg faan..:tungan

//FISHI
Hehe, han har jag också råkat ut för. Han försökte sparka en fotboll i huvudet på Pontus (?) en gång för länge sen (125'a-tiden?) också, har jag för mej. Jag tror inte han gillar motorcyklar.
 

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Klavreström
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
va är det för en gubbe? aldrig stött på honom..:va?
 

RobRas

Guest
Röda huset precis efter kurvan, efter huset kommer grusvägen... Eller tvärtom om man kommer från andra hållet...

Alltid någon som stör sig på det folk gör ute.. Jag tex hatar mopeder och folk som är utanför min lägenhet när jag börjar jobba på helgen.. Då vill man gå ut och slå något hårt i huvudet på dom..
 
Last edited:

FinaFisken

They made me do it!
Gick med
12 Jan 2008
Ort
In pennys asssss
Hoj
KTM 690 SuperMoto Prestige
Röda huset precis efter kurvan, efter huset kommer grusvägen... Eller tvärtom om man kommer från andra hållet...

Alltid någon som stör sig på det folk gör ute.. Jag tex hatar mopeder och folk som är utanför min lägenhet när jag börjar jobba på helgen.. Då vill man gå ut och slå något hårt i huvudet på dom..

jag gillar inte heller mopeder o folk utanför ditt fönster på helgerna för då försover du dej och är kinkig hela förmiddagen tors fredag lördag söndag..:D
 

penkel_84

Ny medlem
Gick med
12 Mar 2007
Ort
Norrköping
Hoj
Bmw R75 -73
Hehe, han har jag också råkat ut för. Han försökte sparka en fotboll i huvudet på Pontus (?) en gång för länge sen (125'a-tiden?) också, har jag för mej. Jag tror inte han gillar motorcyklar.


Hehe det kommer jag ihåg.... han hoppade även ut en gång när jag testade Jims gammla S2...
 

FinaFisken

They made me do it!
Gick med
12 Jan 2008
Ort
In pennys asssss
Hoj
KTM 690 SuperMoto Prestige
Hehe det kommer jag ihåg.... han hoppade även ut en gång när jag testade Jims gammla S2...

de är nice de.. kul med arga gubbar som inte har något vettigt för sej än o skälla på folk..
ska nog vrida till lite redigt på rullen nästa gång jag kör förbi o han är ute..:D
 

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Klavreström
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
hehe, det mina herrar är samme gubbe som äger marken som knutte står på.. så det är bäst vi är snälla!!:D
 

zponxy

Ny medlem
Gick med
26 Sep 2004
Ort
Norrhult
Hoj
Suzuki SV650s -06
hehe, det mina herrar är samme gubbe som äger marken som knutte står på.. så det är bäst vi är snälla!!:D

Fick oxå reda på det idag på fikat:huvet

Dåligt med folk ikväll förresten, nästa vecka får vi se till så det blir en lite större hope folk
 

Pirzig

5-4-4-6
Gick med
11 Feb 2008
Ort
Södra Norrhult
Hoj
Yamaha Aerox 100
Arga gubben

va är det för en gubbe? aldrig stött på honom..:va?

Har kollat närmre och den tidigare utpekade skåningen uppger att han numera har "slutat sparka efter motorcyklar", men fortsätter "min granne håller fortfarande på". Så gubben i Röda Huset är den som lever farligt.
 
Last edited:

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Klavreström
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
Fikakwäll imorrn som vanligt?
jag kommer isåfall...
 

Pirzig

5-4-4-6
Gick med
11 Feb 2008
Ort
Södra Norrhult
Hoj
Yamaha Aerox 100
En utflykt

Jag tänkte ta en heldagsutflykt till de vackra vägarna i norra skåne (Kristianstadstrakten) någon gång framöver, finns det något intresse att deltaga i en dylik exkursion. Kanske lägga upp en rutt med lämpliga stopp för mat och sevärdheter. Kanske någon har en bekant söderöver. Det har jag men de är vegetarianer:banana . Vad sägs?
 

Joniz

Allmänt tråkig
Gick med
21 May 2006
Ort
Hemma
Hoj
Hoj e farligt..gör som ja sälj
Jag tänkte ta en heldagsutflykt till de vackra vägarna i norra skåne (Kristianstadstrakten) någon gång framöver, finns det något intresse att deltaga i en dylik exkursion. Kanske lägga upp en rutt med lämpliga stopp för mat och sevärdheter. Kanske någon har en bekant söderöver. Det har jag men de är vegetarianer:banana . Vad sägs?

Låter som en bra ide min gode herre:tummenupp
En dag att puttra omkring på de skånska vägarna skulle man allt kunna offra en lördag eller liknande på.
Jag är på:)
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top