NMCK-tråden

zponxy

Ny medlem
Gick med
26 Sep 2004
Hoj
Suzuki SV650s -06
Jag tänkte ta en heldagsutflykt till de vackra vägarna i norra skåne (Kristianstadstrakten) någon gång framöver, finns det något intresse att deltaga i en dylik exkursion. Kanske lägga upp en rutt med lämpliga stopp för mat och sevärdheter. Kanske någon har en bekant söderöver. Det har jag men de är vegetarianer:banana . Vad sägs?

Jag är antagligen oxå intresserad

RobRas

Guest
Jag tänkte ta en heldagsutflykt till de vackra vägarna i norra skåne (Kristianstadstrakten) någon gång framöver, finns det något intresse att deltaga i en dylik exkursion. Kanske lägga upp en rutt med lämpliga stopp för mat och sevärdheter. Kanske någon har en bekant söderöver. Det har jag men de är vegetarianer:banana . Vad sägs?

Why not? Om det hamnar på en jämn helg...

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
jag mä

förresten.. hur många är sugna på nässjö mck:s grillfest den 12/7 (lördag vecka 28)?:öl

Last edited:

Pirzig

5-4-4-6
Gick med
11 Feb 2008
Hoj
Yamaha Aerox 100
Fika

Jahaja. Då var det snart torsdag med fika i stugan igen. Var ju trevligt sist med den lilla åkturen på kaffet. Vi kanske skulle fundera på att avlösa Lakebeacharna någon gång så det inte börjar kännas som ett påhäng med torsdagsfikat. Det har ju varit kanonfika och bra ordnat var gång hittils. :tummenupp
Vi hörs och ses!

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
Vi åker till Ör idag 17.15 från stugan för de som vill följa med..:hojcbr

RobRas

Guest
Kanske körning på Söndag? Jag är sugen om det inte blir rusdryck på Lördag!

Nyheter
ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!