Noas ark hittad på över 5000 meters höjd.

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki TL1000R -98
Bingo skrev:
Jah ja. Det var så överväldigande övertygande bilder att jag numera är överväldigat övertygad.

Fan, vilken fantasi folk har (dvs fan vad dumma de är) om de får det där till Noahs ark :D
Nu var det ju mer att ni ville ha bilderna från satelliten och från 1949 ... jag letade upp dom till er.

Skjut inte budbäraren ;)
 

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Ort
Lund
Hoj
Gixxer 1117 -94
Ugluk skrev:
Nej, men det var ju inte ens det de frågade, utan om någon del inte skrivits av människor.. :3freak
Japp, men de erkände ju också att det var en "kuggis". Allt för att få en dit de vill...
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Silwer skrev:
hörrör du du, nu ser man ju att det är en stor jävla båt, man kan tom se att det står hms Djurfärjan på den, vilket ju var Noaks namn på båten, det vet jag genom några papper som hittades här i skogarna på 90-talet.

Sen kan man om man kisar nogrant se skelettet av en giraff sticka upp ur båten.

Du avfärdar detta sensationella fynd för lätt.
Ok, nu har jag kollat lite närmare. Men står det inte "Djurgårdsfärjan" i fören? Något HMs kan jag i vart fall inte se. Det där skelettet får du allt peka ut för mig.

John: jag hade ett stycke av det heliga korset tidigare. Ungefär så stort som en vedklabe. Tyvärr råkade jag ta fel på det och en vanlig vedklabe och kastade in det i brasan, sist jag var på fyllan. Tror du att jag bör ta vara på askan? Tack på förhand :tummenupp
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
sharpedge skrev:
Nu var det ju mer att ni ville ha bilderna från satelliten och från 1949 ... jag letade upp dom till er.

Skjut inte budbäraren ;)
Nä, inget var riktat mot dig. Du skall bara ha tack för hjälpen.
 

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Ort
Lund
Hoj
Gixxer 1117 -94
Här är förresten en som plåtade gud. Vad säger man? Otvetydligt bevis!

attachment.php
 

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
FZR 1000T -91
Bingo skrev:
John: jag hade ett stycke av det heliga korset tidigare. Ungefär så stort som en vedklabe. Tyvärr råkade jag ta fel på det och en vanlig vedklabe och kastade in det i brasan, sist jag var på fyllan. Tror du att jag bör ta vara på askan? Tack på förhand :tummenupp

Och vad hade det med saken att göra? :va :tungan


Till din fråga då:
Du bör absolut ta tillvara på askan. Det bästa vore till och med om du kunde äta upp den, då blir det bäst resultat. För att magen ska protestera så lite som möjligt, kan du koka askan först.

:fyllisar :gnissla
 

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
Bingo skrev:
Ok, nu har jag kollat lite närmare. Men står det inte "Djurgårdsfärjan" i fören? Något HMs kan jag i vart fall inte se. Det där skelettet får du allt peka ut för mig.

blindstyre!

Där är det *pekar*

Detta måste vara äkta, ååååååååååååååååå nu är allt sant.
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
John skrev:
Och vad hade det med saken att göra? :va :tungan


Till din fråga då:
Du bör absolut ta tillvara på askan. Det bästa vore till och med om du kunde äta upp den, då blir det bäst resultat. För att magen ska protestera så lite som möjligt, kan du koka askan först.

:fyllisar :gnissla
Tja, relik som relik, liksom...

Tack så mycket för din rekomendation. Dessvärre kan jag inte följa den eftersom jag kommit på ett ännu bättre användningsområde för det. Jag tar helt enkelt de förkolnade bitarna och kör in i hembrännaren. Det måste bli ett sjuhelvetes rent brännvin när man använder sånt kol. Jag skickar dig en butelj när nästa kok är klart :tummenupp
 

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
Bingo skrev:
Tja, relik som relik, liksom...

Tack så mycket för din rekomendation. Dessvärre kan jag inte följa den eftersom jag kommit på ett ännu bättre användningsområde för det. Jag tar helt enkelt de förkolnade bitarna och kör in i hembrännaren. Det måste bli ett sjuhelvetes rent brännvin när man använder sånt kol. Jag skickar dig en butelj när nästa kok är klart :tummenupp

hehe, kolar du på det sättet?
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Silwer skrev:
hehe, kolar du på det sättet?
Jepp, men det brukar inte bli så bra. Det är därför jag är så glad för Johns hjälp.

Har du fler förslag är jag idel öra.
 

Coola Ola

Guest
mb skrev:
Här är förresten en som plåtade gud. Vad säger man? Otvetydligt bevis!

attachment.php

Japp, så mkt har man för att vara kristen (eller vilken religion man nu bekänner sig till).

Apropå hela grejen med att tro på gud "för säkerhets skull" så känns det ju som om gud är jävlitg inskränkt om det enda som betyder nåt är om man läser hans bok o går till hans böneplatser. Jag menar, jag är ju visserligen en ganska blygsam kille men jag känner på mig att jag är en rätt schysst snubbe som gör vad jag kan för att hjälpa mina medmänniskor (etc bla bla) o man kan ju hoppas att det är det som räknas i slutändan om gud sitter o dömer alla människor på domedagen.

Det absolut löjligaste med religion är alla krig o konflikter som härrör ur religiösa meningsskiljaktigheter, egentligen är alla religioner så pass lika att man borde ta o slå ihop dem till en jättereligion där alla får vara med (för de som nu vill ha nåt att tro på), tänk vilken fin värld det skulle bli då!
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
:öl :corn kul, riktigt kul
man får ju som tur e tro vad man vill i sverige, men personligen tycker jag ni är grundlurade.
nånn skrev att han "mött gud och blev frälst precis som det stog i bibeln", ok, visa mig nånn
som blev det utan att ha läst bibeln.....
boken är bara ett mästerverk i manipulering, det du vill det skapar du.

men som sagt, alltid ett asgarv att höra kristna argumentera :lol
 

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
Bingo skrev:
Jepp, men det brukar inte bli så bra. Det är därför jag är så glad för Johns hjälp.

Har du fler förslag är jag idel öra.

Jag tror John kan det där bäst.

Men du vet annars så dropar man den färdigbrännda och utspädda spriten genom kolet för bäst verkan.

Men jag tror du kan ta kort på kolet och lägga ut på nätet och skriva vad det är.
Sen ställer du det i en monter med glaskåpa bara, så får folk komma och offra grisar eller be till gud där, eller vad det nu är de gör.
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
R2 skrev:
:öl :corn kul, riktigt kul
man får ju som tur e tro vad man vill i sverige, men personligen tycker jag ni är grundlurade.
nånn skrev att han "mött gud och blev frälst precis som det stog i bibeln", ok, visa mig nånn
som blev det utan att ha läst bibeln.....
boken är bara ett mästerverk i manipulering, det du vill det skapar du.

men som sagt, alltid ett asgarv att höra kristna argumentera :lol
Word!
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top