Chris Ash skrev:Fast jag undrar om jag är rätt ute, både du och ah17 verkar hålla med......
Tro mig, det bär mig emot att tycka som dig också.
![HIHI :hihi :hihi](/img/smilies/hihi.gif)
(Som fan)
Chris Ash skrev:Fast jag undrar om jag är rätt ute, både du och ah17 verkar hålla med......
Chris Ash skrev:Fast dig har jag inte hunnit få upp taggarna mot, fast det kanske kommer![]()
General E skrev:Vi får fixa något att bråka om senare, måste vara dramatik för att trådarna skall vara roliga.![]()
korvgubbe skrev:...Fast för att späda på Twillight Zone-kännslan ytterligare så kan jag säga att t.o.m jag håller med om väldigt mycket och då är något galet..
Markus skrev:Varför är jag inte förvånad?
![]()
Coola Ola skrev:Varför svarar du inte på mitt inlägg i denna tråd som är on-topic istället för att flambeta?
Markus skrev:Jag förstod inte att frågan var till mig, ursäkta.
USA skulle nog göra det bättre än vad någon annan nation klarar av. Dessutom skulle de tas emot med öppna armar av de stackars gräsätande koreanerna, gissar jag.
Eller menar du att man inte ska göra något allls eftersom det finns risk att en del koreaner blir sura för att USA kommer?
Coola Ola skrev:Men för att göra dig glad så ska jag erkänna att jag inte tänkt så mycket på vad som kan göras för att få bort den nordkoreanska dikaturen.
Coola Ola skrev:Nej, jag menar att det är en svår fråga bara. Men för att göra dig glad så ska jag erkänna att jag inte tänkt så mycket på vad som kan göras för att få bort den nordkoreanska dikaturen.
Skitsmart.Chris Ash skrev:Äh, jag tycker Sverige kan gripa in, försvaret är ju till för "Internationella insatser" numera, ge oss 40 ställen att mellanlanda på så kan JAS39 flygbomba Pyongjang nästa vecka.
Undrar vad som händer om man målar fan på väggen i 50 år och sedan så kommer han. Alla blir nog jätteglada över å se honom.Markus skrev:Dessutom skulle de tas emot med öppna armar av de stackars gräsätande koreanerna, gissar jag.
Spinky Spendrup skrev:Att ett sådant där system som de har fungerar är ändå jädra konstigt. Folk borde liksom slåss om att få ha makten i toppen. De har nog tillräckligt med bandat material för att uppräthålla personkulten även om Kim Jong plockas bort.
Spinky Spendrup skrev:"Kim Hye Sim säger att hon var två tre år när hennes föräldrar sa att mjölken hon drack kom från Kim Il Sung." WTF?!![]()
![]()
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=148&a=481093
Halogen skrev:2283382Man undrar ju om de tror på det där själva.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |